.

Beantwoord

Geen internet, wat zijn de Nokia lumia 930 internetinstellingen?

  • 30 June 2015
  • 8 reacties
  • 383 Bekeken

Hoe moet mobiel internet worden ingesteld op Nokia Lumia 930?
icon

Beste antwoord door Ray 30 June 2015, 17:01

Bekijk originele reactie

8 reacties

Hoi,

Welkom op het forum. Ik help je graag, maar wist je dat er een service pagina is waar je alles kan vinden? :)

Om je internet in te stellen ga je naar deze pagina. Volg de stappen en je telefoon is ingesteld voor internet via het netwerk.

Vergeet niet dat internet op je mobiel ook aan moet staan op je Mijn Simyo omgeving.

Verneem graag of het gelukt is.
Ik had de servicepagina al wel gezien, maar ik kon het toesteltype eerst niet vinden. Later wel en ik heb toen alle stappen doorlopen zonder het gewenste resultaat. Ik heb vervolgens een e-mailtje met de instellingen zoals die op mijn toestel zijn ingesteld via de servicepagina verstuurd. Ik wacht nog op een antwoord daarop.
En internet op je mobiel op Mijn Simyo staat aan?

Edit: Ga eens naar instellingen >>> Mobiel netwerk & Simkaart >>> Sim-instellingen...

Wat staat er bij: Profiel van mobiele netwerkverbinding?

Dit moet zijn: KPN/Hi
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Amdu, welkom op het Simyo forum

Helemaal goed dat je je internetinstellingen al hebt gecontroleerd 😃 Er stond alleen iets nog niet goed in je gegevens. Ik heb dit voor je aangepast. Wil je je telefoon uit en weer aanzetten? Zo gaat je simkaart zich weer opnieuw aanmelden met de nieuwe instellingen. Het hoort daarna mogelijk te zijn om te internetten 😉

Laat je weten of alles werkt?

@Raytje; bedankt voor je goede hulp! Super om te zien dat je zo actief bent op het forum 🙂
Graag gedaan.. Wat stond er niet goed? Iets waar naar verwezen kan worden of iets technisch bij Simyo in de systemen?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Raytje,

Goede vraag. Er gaat soms iets niet goed in het systeem bij de overstap van Prepaid naar Sim Only. Hier is vandaag overigens een oplossing voor gekomen, dus ik verwacht niet dat je dit nog vaker tegen komt.

Groetjes, Tiury
Ja dat zijn dingen die alleen jullie mods kunnen zien 😃
Reputatie 3
Badge +7
True that

Reageer