.

Beantwoord

Geen internet ondanks internetbundel


Ik heb pas een abon (incl. internetbundel 500MB) bij Simyo genomen en daarnaast mijn oude mobiel nr laten overzetten. alles werkt behalve mijn internetbundel. Wel internet via WIFI en  bij info saldo via sms 1244 krijg ik melding: Simyo Prepaid Basic verbruik 0,0MB. Voor de overgang naar Simyo had ik geen internetbundel. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 7 June 2014, 17:17

Bekijk originele reactie

21 reacties

Ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb echter al wel gecheckt of mijn internetbundel op 'aan' staat via de website (ga naar Mijn Simyo -> Mijn instellingen & simkaart). Ik moest daarnaast internet handmatig instellen omdat ik ik een LG Nexus 5 heb, maar dit levert ook niets op. Waar kan het nog meer aan liggen?
Hallo Barryn en Georgie20.

Hebben jullie deze pagina,
En daarna deze pagina bezocht?

Lees ook http://www.simyo.nl/blog/nooit-meer-over-je-mobiele-datalimiet-heen/ voor de zekerheid.

Groet,
Friesian

Laat weten of jullie geholpen zijn.
En al een fijn weekend en pinksteren,
Er komt al de hele dag niks bij simyo vandaan. geen forum en geen telefoon, probeer eens Twitter daar reageerde ze 3 uur geleden nog dus wie weet.
@Friesian,

Dat heb ik al geprobeerd, want ik moet internet handmatig instellen. Dus tenzij ik het de hele tijd fout doe op mijn telefoon, is er iets anders aan de hand. Toch bedankt voor je reactie.

@NoDiscipline

Ik zal 's kijken op Twitter!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi BARRYN,

Welkom op het Simyo forum 🙂

Vervelend dat je internet niet werkt in zo'n lang weekend. Gelukkig heb je Friesian getroffen die je waarschijnlijk de juiste oplossing heeft gegeven. Heb je dit al geprobeerd?


Hebben jullie deze pagina,
En daarna deze pagina bezocht?


Ik hoor het graag of het gelukt is om hierdoor weer op internet te komen :)

@Friesian Dankje!
Reputatie 6
Badge +10
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb echter al wel gecheckt of mijn internetbundel op 'aan' staat via de website (ga naar Mijn Simyo -> Mijn instellingen & simkaart). Ik moest daarnaast internet handmatig instellen omdat ik ik een LG Nexus 5 heb, maar dit levert ook niets op. Waar kan het nog meer aan liggen?

Hoi Georgie20,

Ook jij welkom op het forum! 🙂

We hebben je nog niet gezien op Twitter. Gelukkig is het daar niet heel druk op het moment en kan ik nog even wat vragen beantwoorden op het forum!

Ik zie dat je eigenlijk geen een keer verbinding hebt gehad met het internet via onze simkaart. Omdat je aangeeft dat je de APN instellingen goed hebt staan zal ik de instellingen op je simkaart resetten voor je. Hiervoor moet je je telefoon voor 15 minuten uitzetten.

Wil jij ook laten weten of je internet hierna wel werkt?
Hoi Tiury,

Ik ben inderdaad niet meer op Twitter geweest. Ik snapte het niet zo goed en heb geen zin om een account aan te maken (sorry).
Mijn telefoon staat vanaf nu uit, dus ik ben benieuwd!

Groetjes
Yes, mijn internet werkt! Dank je wel!

Groetjes
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben vrijdag overgestapt naar Simyo, maar ik heb nog steeds geen internet op mijn telefoon, ondanks een internetbundel. Ik heb al gecheckt of internet aan staat (sim/instellingen) en dat is het geval. Ook met het versturen van een sms'je naar mijn telefoon, accepteren van die instellingen (veel is dan niet ingevuld) en/of het handmatig aanpassen van de instellingen (voor android) zoals elders vermeld op dit forum, krijg ik (en anderen) het niet voor elkaar. Ik heb een Motorola Moto G (androidversie 4.2.2). Ook het aan- en uitzetten van internet via instellingen op de website van Simyo richt niets uit.
Kunnen jullie mij verder helpen?

Groet,
Jeltsje
Reputatie 5
Badge +11
Yes, mijn internet werkt! Dank je wel!

Groetjes


Dank je voor je terugkoppeling 😃
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Jelstje, welkom bij Simyo en welkom op het forum :)

In je gegevens zie ik dat je gistermiddag en -avond al data hebt verbruikt. Kan ik er dan veilig van uit gaan dat je het aan de praat hebt gekregen?
Hallo,

Ik heb ook geen mobiel data verkeer, heb alle tips al opgevolgd, apn sms ontvangen, maar geen resultaat.
Samsung galaxy s4, mobiele data staat aan
Hallo,

Ik heb ook geen mobiel data verkeer, heb alle tips al opgevolgd, apn sms ontvangen, maar geen resultaat.
Samsung galaxy s4, mobiele data staat aan


Nog als aanvulling, het heeft wel gewerkt op deze telefoon. Maar toen ik vandaag mobiel internet nodig had bleek het niet te werken. 
Nog als aanvulling, het heeft wel gewerkt op deze telefoon. Maar toen ik vandaag mobiel internet nodig had bleek het niet te werken. 

Laatste aanvulling, probleem is opgelost door mobiel gedurende een aantal minuten volledig uit te zetten.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi jokew25,

Welkom op het forum :)

Ik begrijp uit je reacties dat internet inmiddels weer werkt, super fijn 🙂 Soms is je telefoon even uit/aan zetten de oplossing. Wat vaker voorkomt is dat de internetinstellingen niet goed staan, vandaar dat we dat ook altijd aanraden om te controleren :)

Mocht je nog vragen hebben of meer informatie ergens over willen, dan helpen we je graag verder op het forum!
Badge
geen internet op mijn apple 4

heb internet aan staan, instellingen handmatig  ingesteld, maar geen internet op mijn telefoon.

wie heeft er een oplossing ?

René
Reputatie 5
Badge +11
Hoi poppinghaus,

In dit topic heb je je vraag ook gesteld en heb ik er een reactie op gegeven.
Ik zou graag willen weten wat de internet instellingen zijn voor een Samsung Galaxy S5.

Mijn internet werkt namelijk niet.
Heel soms heb ik heel even internet, 3 seconden, en dan valt de verbinding weer weg.
Ik begrijp er niks van.
Ook ik heb mijn telefoon al meerdere keren 15 minuten of langer uit gehad maar het lost niets op. Ik hoor graag van jullie hoe ik dit op kan lossen.

Ook heb ik in mijn telefoon de instellingen al gereset en de telefoon daarna opnieuw opgestart. Niets helpt.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi A.Bregman, welkom op het forum van Simyo!

In je gegevens zie ik dat je sinds gisteravond alweer erg regelmatig gebruik maakt van internet, tot aan vanmorgen aan toe.
Kan ik dan zo aannemen dat het inmiddels weer normaal werkt?

Als je nog wel tips nodig hebt; hier vind je de beste instellingen voor jouw telefoon, met plaatsjes en al.

Laat je 't nog even weten of het al gelukt is?
Hoi Ernst,

Wat het nu is geweest ik weet het niet. Kennelijk moet je gewoon gaan dreigen en dan begrijpt je telefoon in eens dat hij gewoon internet moet geven ;-) 
Maar inderdaad, zomaar uit het niets werkt alles weer naar behoren.
In ieder geval bedankt voor hje snelle reactie.

Groetjes Michel
Badge +6
Hoi A.Bregman,

Haha handig dat je telefoon dat zo aanvoelde ;)

Maar graag gedaan en als je nog andere vragen en/of opmerkingen hebt, dan zien we je graag terug op het forum! 🙂

Reageer