.

Beantwoord

Geen internet na overstap van 3G naar 4G, hoe kan dit?

  • 27 December 2015
  • 9 reacties
  • 208 Bekeken

Na de aanschaf van 3G naar 4G heb ik (zeer snel) geen internet meer! ik heb een Samsung S4, hiervan alle instellingen volgens jullie aanwijzingen gecontroleerd/aangepast, gehele up-date gedaan, maar helaas nog niets. Graag hulp.MVG, Bas.
icon

Beste antwoord door Naomi 28 December 2015, 12:38

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Hoi bas,

Waarschijnlijk zit er een fout in jou simyo account, alleen iemand van simyo kan daar in kijken.

Je account wordt dan gereset en je telefoon moet je dan aan en uit zetten en dan moet het weer werken, dus dit gebeurt of maandag of dinsdag.

Ik hoop dat ik je hier een beetje op weg heb kunnen helpen :)

Mvg,

Simnlru
Reputatie 4
Badge +10
Hoi BaLi, welkom op het Simyo forum!

Goed dat je al het één en ander hebt gecontroleerd. Ik zie dat je nog gebruikmaakt van een oudere simkaart. Hierdoor kun je geen gebruikmaken van 4G. Wil je op Mijn Simyo je adresgegevens controleren? Je kunt via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart een nieuwe aanvragen. Laat je weten wanneer je deze in huis hebt? Je ontvangt hem binnen drie werkdagen.

In de tussentijd kun je via 3G internetten. Ik heb je internetoptie namelijk even teruggezet. Wanneer je de nieuwe simkaart hebt ontvangen, kan ik dit voor je terugzetten.

Laat je het weten?

@Simnlru; dankjewel voor je hulp 😃
Internet via 3G werkt gelukkig weer.
Heb nieuwe simkaart aangevraagd, ga ervan uit dat het met nummerbehoud is, aanvragen ging zo snel dat ik daar niet op gelet heb.
Alleen jammer dat ik 1e kerstdag 500 mb bijgekocht had (voor de laatste 5 dagen voor nieuwe tegoed) wat nu eigenlijk weggegooid geld is omdat ik 3 dagen geen internet gehad heb en al helemaal geen 4G waar ik wel op gerekend had. :-(
Zodra ik de nieuwe simkaart heb neem ik weer contact op.
In ieder geval iedereen bedankt voor de hulp.
Gr. Bas.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Bali,

Goed dat je een nieuwe simkaart hebt besteld. Je nummer blijft gewoon behouden. Ik begrijp dat het vervelend is om drie dagen zonder mobiel internet te zitten. Wij gaan daarom de kosten van de vervangende simkaart vergoeden. Ik hoor het graag als je nog vragen hebt.

Groetjes,
Sean
Heel nobel, vriendelijk dank.
Groet,
Bas.
Vandaag mijn nieuwe simkaart ontvangen en geactiveerd, Indien mogelijk graag weer de 4G instelling activeren zoals beloofd.
Alvast bedankt,
Bas.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi BaLi,

Bedankt dat je het ons hebt laten weten dat je de simkaart hebt ontvangen. De 4G optie staat nu weer op je aansluiting, dus na het opnieuw opstarten van je telefoon doet hij het! Laat je weten of dit ook zo is?

Groetjes, Tiury
Heb net de telefoon even opnieuw opgestart en alles werkt prima.
Heel hartelijk bedankt voor de snelle en correcte afhandeling.
Iedereen een fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2016.
Met vriendelijke groet,
Bas.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi BaLi,

Nou, dan is alles helemaal geregeld gelukkig. Jij ook - namens alle moderators - een hele goede jaarwisseling en een fijn 2016 toegewenst 🙂!

Groetjes, Tiury

Reageer