.

Beantwoord

Geen internet na beeindiging 4G abonnement en verblijf in buitenland, wat nu?

  • 4 January 2016
  • 4 reacties
  • 146 Bekeken

Afgelopen week heb ik vanwege een verblijf in het buitenland mijn mobiele netwerk uitgeschakeld. Voor deze week heb ik mijn 4g internet abonnement stopgezet, wat werd bevestigd tijdens mijn verblijf in het buitenland. Bij terugkomst in Nederland bleek ik geen mobiel internet meer te ontvangen. Wifi werkt wel, en ik zie ook een '3G' icoontje bovenin mijn scherm, maar ik kan geen data ontvangen.

Ik heb een Iphone 5s, IOS 9. De APN-instellingen staan ingesteld op 'portalmmm.nl', zoals ook beschreven in jullie toestelwijzer. Ik heb de telefoon herhaaldelijk ge-reboot. Onder 'mijn simyo' staat internet ingeschakeld. Wat kan ik doen om weer internet te krijgen?

Bij voorbaat dank!
icon

Beste antwoord door Naomi 5 January 2016, 10:53

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Ro_Ver,

Welkom op het Simyo forum.

Omdat je wel een 3G icoon hebt op je scherm en het toestel al meerdere keren gereset vind ik het heel vreemd. Misschien dat een moderator je verbinding kan resetten. De simkaart lijkt goed te zijn.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Ro_Ver, welkom op het Simyo forum!

Zoals franswon zegt, is het apart dat het niet lukt. Goed dat je al een aantal stappen hebt doorgenomen! Je internetoptie heb ik net gereset. Zet je hiervoor je telefoon uit en weer aan?

Mocht nog niet geholpen hebben, kun je je simkaart dan testen in een andere telefoon? En kun je een andere testen in je eigen telefoon?

@franswon; dankjewel voor je hulp 😳
Nu werkt het weer, bedankt allen.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Ro_Ver,

Wat fijn om te horen dat je inmiddels weer online bent! Mocht er nog iets zijn, weet je het Simyo forum nu te vinden 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer