.

Beantwoord

Geen internet meer...

  • 3 January 2014
  • 2 reacties
  • 273 Bekeken

Hoi,

Ik heb sinds de jaarwisseling geen internetservice meer...
Thuis op de wifi gaat alles prima, maar buiten huis is er ineens geen internetverbinding mogelijk.
Ik heb mijn internetabonnement in december vergroot/verhoogd en hier ook bevestingsmails over gehad.
In mijn account staat ook dat ik dit abonnement heb.
Maar toch geen enkele mb te downloaden...hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Kim 6 January 2014, 13:18

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Misschien overbodig, maar ik vraag het toch. Staat internet nog aan op je telefoon en Simyo pagina?
En heb je wel een internet tekentje op je telefoon staan?
Probeer anders ook even je telefoon opnieuw op te starten.
Laat aub even weten of dit heeft geholpen.
Badge +6
Hoi,

Ik heb sinds de jaarwisseling geen internetservice meer...
Thuis op de wifi gaat alles prima, maar buiten huis is er ineens geen internetverbinding mogelijk.
Ik heb mijn internetabonnement in december vergroot/verhoogd en hier ook bevestingsmails over gehad.
In mijn account staat ook dat ik dit abonnement heb.
Maar toch geen enkele mb te downloaden...hoe kan dit?


Hoi Nicole88,

Welkom op het forum! :)

Ik zie in principe hier alles goed staan, maar ik ga de optie "Internet op je mobiel - Nederland" even een reset voor je geven. Wil je wanneer je dit bericht hebt gelezen je telefoon even uit en weer aan zetten, zodat de simkaart zich opnieuw op het netwerk kan aanmelden? :)

Wanneer dit niet heeft geholpen, zou je dan willen aangeven van welke telefoon je gebruik maakt, zodat we je de juiste instellingen kunnen doorgeven. Zou raar zijn als deze opeens zijn gewijzigd tijdens de jaarwisseling, maarja je weet het maar nooit 😉.

Ik hoor het graag van je!

@Martijn®, bedankt voor het meedenken!

Reageer