.

Beantwoord

Geen internet in België. Hoe kan dit verholpen worden?

  • 11 July 2017
  • 3 reacties
  • 242 Bekeken

Hi,

Ik heb een nieuwe telefoon (Samsung Galaxy A3 2017) en heb geen internet meer in Belgie, terwijl dat eerder op mijn oude toestel wel werkte. Roaming staat aan op het toestel, automatisch geselecteerde netwerkoperator is BASE | simyo, simkaart is hetzelfde gebleven en mijn settings in Mijn Simyo zijn onveranderd en staan aan voor het buitenland. Telefoon heb ik al opnieuw opgestart, netwerk modus is 4G/3G/2G (automatisch verbinden). Hoe kan dit verholpen worden?

Alvast dank!
icon

Beste antwoord door Samantha 12 July 2017, 13:59

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +7
Hoi NeeltjeS,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat jammer dat je internet niet meer werkt in België! De instellingen op Mijn Simyo heb je allemaal juist staan. Toch heb ik deze een reset gegeven. Kun je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Hopelijk werkt je internet daarna wel weer.

Ook raad ik je aan om de APN-instellingen van je toestel na te lopen. Dat doe je door deze stappen precies na te lopen. Het is wel het model van 2016, maar dat maakt hierbij niet zoveel uit. Ook kun je nog proberen om je toestel alleen op 3G of 4G te zetten. Hierdoor maakt hij gebruik van een andere frequentie.

Laat je weten of het geholpen heeft?

Groetjes,
Samantha
Hi Samantha,

Het heeft geholpen, ik kan weer gebruik maken van internet in het buitenland. Dankjewel!
Reputatie 7
Badge +10
Hi Neeltje,

Fantastisch 😃 Geniet ervan. Namens Samantha: heel graag gedaan.

Laat jij het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer