.

Beantwoord

Geen internet

  • 18 March 2013
  • 9 reacties
  • 726 Bekeken

mijn sim only is incl. internet maar ik heb geen internet ontvangst op mijn mobiel! ik heb alleen wifi
icon

Beste antwoord door Natascha 19 March 2013, 12:56

Bekijk originele reactie

9 reacties

hallo ook een internetvraag,

ik kreeg een smsje dat ik 75 procent van me internetbundel heb verbuikt, maar nu wil ik mijn bundel dus verhogen omdat ik dit elke maand heb, en er staat nu op de site dat ik geen internetbundel heb. Of de bundel van 0 euro.. en ik kan het niet wijzigen.

hoe los ik dit op ?
Badge +1
mijn sim only is incl. internet maar ik heb geen internet ontvangst op mijn mobiel! ik heb alleen wifi


Dan zijn je internet instellingen waarschijnlijk nog niet ingesteld. Op de volgende link kan je een oplossing vinden: http://www.simyo.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen/sim-only/internet_op_je_mobiel_en_mms



hallo ook een internetvraag,

ik kreeg een smsje dat ik 75 procent van me internetbundel heb verbuikt, maar nu wil ik mijn bundel dus verhogen omdat ik dit elke maand heb, en er staat nu op de site dat ik geen internetbundel heb. Of de bundel van 0 euro.. en ik kan het niet wijzigen.

hoe los ik dit op ?

Ik denk niet dat je zomaar een SMS krijgt over je internetbundel. Heb je toevallig een oude internetbundel?
Badge +6
mijn sim only is incl. internet maar ik heb geen internet ontvangst op mijn mobiel! ik heb alleen wifi

Hoi De Beer,

Welkom op het forum!
Om je van de juiste instellingen te kunnen voorzien dien ik te weten van welk merk toestel je gebruik maakt.
Toestellen die Anroid als besturingssysteem hebben daar vindt je de instellingen hier. Mocht je een iPhone hebben dan vindt je de instellingen hier. Mocht het om een ander toestel gaan dan verneem ik dit graag van je.

@ The Last Ottoman bedankt voor het meedenken
Badge +6
hallo ook een internetvraag,

ik kreeg een smsje dat ik 75 procent van me internetbundel heb verbuikt, maar nu wil ik mijn bundel dus verhogen omdat ik dit elke maand heb, en er staat nu op de site dat ik geen internetbundel heb. Of de bundel van 0 euro.. en ik kan het niet wijzigen.

hoe los ik dit op ?


Hoi Kel,

Welkom op het forum!
Ik zie dat je nog 171 MB over hebt tot het einde van de maand. Welke melding krijg je wanneer je bundel wilt wijzigen?
Badge +1
Beste, ...

Dringend!! Ik heb al een maand een abbonement bij jullie, maar heb nog steedss geen internet!
Mobiel netwerk, 3G ect. staan allemaal aan en heb al stappen gevolgd die jullie op deze forums hebben gezet zoals de gegevens veranderen in de mobiele data, tlf opnieuw opstarten ect. maar tevergeefs, nog steeds geen internet.. 
Bij het overzicht van me facturen zie ik wel dat ik begin maart wel eventjes op internet kon(27mb had ik gebruikt) maar na die dag kom ik er niet meer op, en moet ik het dus alleen doen met wifi.. :(

Ik zou het heel erg op prijs stellen als hier wat aan gedaan kon worden. Ik heb een Iphone 4. 
Groetjes.
Goh... Nou zie ik vandaag.... Dat mijn berichtje van een paar dagen geleden gewoon weg is verwijderd... Zonder ook maar iets te horen van simyo..... Dit vind ik zo schandalig en zeer triest... Nog meer mensen met dit soort ervaringen.... Simyo ik ga nu serieus verdere stappen ondernemen
Reputatie 3
Badge +9
Gevonden: https://forum.simyo.nl/internet-62/geen-internet-op-mobiel-8670/#post34186
Ik heb hem ook gevonden nu.. fijn.. jammer dat er nog niet op is gereageerd
Badge +6
Beste, ...

Dringend!! Ik heb al een maand een abbonoment bij jullie, maar heb nog steedss geen internet!
Mobiel netwerk, 3G ect. staan allemaal aan en heb al stappen gevolgd die jullie op deze forums hebben gezet zoals de gegevens veranderen in de mobiele data, tlf opnieuw opstarten ect. maar tevergeefs, nog steeds geen internet.. 
Bij het overzicht van me facturen zie ik wel dat ik begin maart wel eventjes op internet kon(27mb had ik gebruikt) maar na die dag kom ik er niet meer op, en moet ik het dus alleen doen met wifi.. :(

Ik zou het heel erg op prijs stellen als hier wat aan gedaan kon worden. Ik heb een Iphone 4. 
Groetjes.


Hoi Selena,

Welkom op het forum!
Welke melding krijg je wanneer je gebruik wilt maken van het internet? Heb je het 3G ingeschakeld op je toestel?

Reageer