.

Beantwoord

Geen H+ symbool meer

  • 3 July 2014
  • 5 reacties
  • 464 Bekeken

Badge
Na een tijdje Simyo te hebben gebruikt met (in mijn woongebied) HSPDA+ krijg ik de laatste tijd alleen maar het 3g symbool te zien en is mijn internet erg traag.

Kunt u mij vertellen wat er aan de hand is?

Ik gebruik een Huawai G750 en heb alle instellingen op dit forum uitgelegd al geprobeerd.

Met vriendelijke groet. 
icon

Beste antwoord door Ernst 4 July 2014, 14:58

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ik heb hier ook al last van.
Badge
Ik heb hier ook al last van.


Best raar want eerst zag je het af en toe en nu helemaal niet meer. Het is alleen maar 3g.

Misschien dat Simyo opnieuw moet koppelen?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi jmrodenburg en alinta86,

HSDPA+(H+) kun je denk ik het beste zien als een gelukje in je internetverbinding.
We bieden namelijk standaard 2G en 3G aan, en H+ wordt ook wel gezien als '3,5G'.
Als je de juiste smartphone hebt, dan kun je op bepaalde plekken nét even sneller internetten. Dit is alleen niet iets dat wij kunnen instellen.
Het feit dat jullie wel 3G hebben betekent dat jullie verbinding in orde is. Je kunt je telefoon eens een kwartier uit zetten.
Je simkaart meld zich dat weer opnieuw aan op het netwerk, wie weet helpt dat iets?
Hallo ik heb. Al een hele. Tijd zeer slecht. Internet. Altijd. Staat er een E heb. Mijn. Simkaart. In meerdere. Mobiele. Telefoons gehad maar elke. Keer slecht. En traag internet
Mijn postcode. Ik 9108 voorheen. Nooit geen. Problemen. Gehad. Zou dit graag. Opgelost. Zien
Reputatie 5
Badge +11
Hoi marije92, welkom op het Simyo forum :)

Je geeft dat dat je woont in postcode 9108. In de gegevens die wij van je hebben zie ik een andere postcode, ben je onlangs verhuisd?
Het kan heel goed kloppen dat je de laatste tijd een minder goed netwerk ervaart. Van de mast die bij jouw in het dorp staat was een onderdeel stuk. Deze is inmiddels vervangen, dus als het goed is zou het nu beter moeten zijn.

Kun je laten weten of het ook echt beter is nu?


Je reactie bevat trouwens wel aardig wat punten en hoofdletters. Ben je misschien op je mobiel actief op het forum?
Zou het kunnen dat je een dubbele spatie doet?

Reageer