.

Beantwoord

geen 3G, wel alles geinstalleerd op galaxy s3

  • 26 February 2013
  • 4 reacties
  • 364 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 5 reacties
hoi,
heb sinds een paar weken een simyo kaartje met 200mb internet.
wanneer ik naar mijn verbruik kijk zie ik dat ik nog 129 mb over heb, maar tot op heden heb ik het 3g netwerk helemaal nog niet kunnen gebruiken.
vraag 1: hoe is dit mogelijk, niets verbruikt maar toch afgeschreven.
vraag 2: ik heb  gisteren weer de instellingen opgevraagd en geinstalleerd, maar kan nog steeds niet op het 3G net.
HELP!!!!!
icon

Beste antwoord door mick 26 February 2013, 13:21

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ik heb ook de S3, sms: ja naar 1300. Bij mij werkte dit gewoon...anders laat het me ff weten.

Anders hier even lezen:

https://forum.simyo.nl/android-73/stel-internet-op-mijn-android-toestel-incl-screenshots-763/
Badge
hoi martijn, ik heb gisteren nog een sms naar 1300 met als text: ja, verstuurd, daarna kreeg ik 2 meldingen om het e.e.a. te installeren, dit heb ik gedaan en installaties waren voltooid. ik zal vanmiddag nog even je link met de screenshots bekijken.
Badge
hoi Martijn,
heb zo juist gekeken of ik nu het 3G netwerk op kan, maar helaas het werkt niet,
ik heb dus al gisteren naar 1300, ja gesmst, en alles geinstalleerd
ik heb ook je link bekeken en gecontroleerd met de instellingen op mijn telefoon (galaxy s3)
mn internet staat aan op mijn simyo
HELP!!!!!!!! nogmaals........
groeten!
Reputatie 2
Badge +1
Hey mick,

De reden dat je niet jouw volledige bundels hebt ontvangen voor de maand februari is het feit dat jouw bundels naar rato berekend zijn voor de periode van 12-02 t/m 28-02. Deze worden uiteraard ook op dezelfde manier gefactureerd.

Volgens onze gegevens kan je inmiddels weer gebruik van het internet maken. Zou je even kunnen laten weten of dit het geval is?

Reageer