.

Beantwoord

Gaat Simyo onbeperkt internet aanbieden?

  • 14 March 2017
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

Badge
Beste,

Meerdere providers bieden op dit moment onbeperkt internet aan.
Simyo doet dit helaas nog niet, volgens jullie website i.v.m. hoge kosten als ik me niet vergis.
Echter ben ik benieuwd of Simyo plannen heeft om wel onbeperkt internet aan te gaan bieden en evt. te concurreren met een T-Mobile en een Robin Mobile. Indien ja, op wat voor een termijn kunnen de Simyo klanten dit verwachten?

Ik zag wel dat jullie de bundels hebben aangepast en dat onbeperkt bellen nu beschikbaar is, hier ben ik erg blij mee, maar ik mis toch wel het onbeperkte internet.

mvg
Robin
icon

Beste antwoord door Caspar 14 March 2017, 16:39

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi robin84,

Mooi dat je blij bent met de nieuwe bundels!

We hebben op dit moment helaas geen plannen voor onbeperkt internet, maar we vinden het altijd belangrijk om te kijken en te luisteren naar de wensen van onze klanten. Mooi dat je duidelijk maakt dat je interesse hebt in onbeperkt internet. Onze grootste bundel is nu 4 GB. Stel dat het niet onbeperkt kan, wat zou voor jou genoeg GB zijn? Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Badge
Ik ben weinig thuis en ik weet collega's gewoon puur mobiel internet van t-mobile gebruiken en thuis geen aansluiting meer hebben. Ook met veel verblijf in het buitenland is het geen limiet hebben fijn en dat je binnen europa ook gewoon vrij gebruik hebt.

Dus een specifieke hoeveelheid hoeveel wenselijk zou zijn kan ik geen antwoord op geven.
T-mobile het EU go onbeperkt voor 35 per maand.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi robin84,

Bedankt voor je antwoord. Ik snap nu inderdaad dat je echt onbeperkt internet wilt. Erg bedankt voor je feedback. Dat is altijd welkom!

Groetjes,
Caspar

Reageer