.

Beantwoord

Enorme rekening MB's buiten bundel, wat nu?

  • 27 February 2019
  • 1 reactie
  • 221 Bekeken

Beste Simyo

Sinds mei 2018 heb ik een bundel bij jullie. Deze bestaat uit o.a. 1000MB internet. Meestal zit ik elke maand net wat boven die 1000MB, maar daar let ik nooit zo op. Meestal is de rekening tussen de €20 en €40. Alleen de vorige maand, januari, had ik voor €170 aan Mb's buiten mijn bundel gebruikt. Dit valt volledig aan mijn slordigheid te wijten. Alleen vind ik het wel erg jammer dat Simyo mij geen bericht stuurt als de rekening wel erg hoog word. Ik had namelijk pas halverwege februari door dat de rekening van de desbetreffende maand zo hoog was. Gezien het feit dat ik 17 jaar oud ben is €170 best veel voor mij, en ontmoedigd zo'n rekening mij om nog verder diensten bij Simyo te nuttigen.

Mvg. Joas Moerman
icon

Beste antwoord door Kevin 27 February 2019, 13:34

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Joeymoer,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat zonde dat er zoveel kosten buiten je bundel vallen. Zo te horen kun je maandelijks heel veel geld besparen als je een internetbundel neemt die meer bij je past. Voor €10 heb je namelijk al een internetbundel van 4000 MB. Hier zou je dus ruim genoeg aan hebben. De kosten buiten de bundel zijn €0.15 per MB. Dit loopt dus helaas heel erg snel op.

Wij sturen je berichten wanneer je internetbundel voor 80% en 100% op is. Ik zie dat je toen wel een internetbundel bij hebt gekocht maar dat deze vervolgens ook weer snel op was. Als de kosten erg hoog worden blokkeren wij de aansluiting. Dit is bij een verbruik van €100 per dag of een bedrag van €250 per week. Aangezien je structureel door bent blijven internetten, zijn de kosten steeds verder op gelopen maar niet boven die grens gekomen.

Ook deze maand heb je alweer erg veel kosten buiten je bundel gemaakt en heb je alsnog geen MB's bijgekocht. Heb je op dit moment wel je mobiele gegevens uitgeschakeld? Het adviseer je zo snel mogelijk je bundel aan te passen en voortaan goed in de gaten te houden hoeveel tegoed je nog hebt. Je bent namelijk zelf verantwoordelijk voor het verbruik, dat is ook de reden dat alleen volwassenen een abonnement bij ons kunnen afsluiten.

Ik ga hier nog even overleggen of we iets kunnen doen aan de kosten van de factuur van januari. Ik zal je hier vandaag nog een e-mail over sturen.

Groetjes,

Kevin

Reageer