Vanavond zag ik dat mijn nieuwe prepaid simkaart binnen was gekomen. Toen ik deze in mijn telefoon had gedaan vroeg deze om een update. Nadat deze gestart was kreeg ik een mail dat mijn saldo van mijn beltegoed onder de 2 euro was. Ik kon deze update niet meer stoppen. Nu is er in 20 minuten €94,70 in de min afgeschreven. Hoe is dit mogelijk? De telefoon was gewoon verbonden met de WiFi. Ik heb inmiddels via de app gevonden hoe ik het internet volledig uit kon zetten. Er wordt aan gegeven vanuit Simyo, Jij Blij Wij Blij. Nou ben ik hier niet bepaald blij mee. Nu moet ik bijna 100 euro betalen terwijl ik nog niets met de telefoon heb gedaan. De simkaart was bedoeld om alleen mee te kunnen sms'en en bellen.
Ben nu vooral bang dat dit bedrag nog verder oploopt. Dit is precies de reden waarom ik geen abonnement heb genomen. Kan iemand mij alsjeblieft hiermee helpen?
Heel erg bedankt alvast!
Beste antwoord door Groentjuh
Bekijk originele reactie