.

Beantwoord

De gratis internetbundel van Simyo werkt niet! Hoe komt dat?

  • 10 March 2016
  • 7 reacties
  • 264 Bekeken

Als ik in mijn app kijk zie ik dat ik nog 1034 MB over heb, maar ik heb inmiddels een sms gehad dat ik mijn internetbundel verbruikt heb. Dat klopt wellicht wel op het oorspronkelijke aantal MB's (1000) maar niet met de gratis 1000 MB van Simyo erbij deze maand. In de app staat dan ook dat ik nog voldoende internetbundel heb. Maar ik kan nu dus niet meer internetten, wie gaat mij helpen??
icon

Beste antwoord door Tiury 11 March 2016, 10:45

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi pieter68XL, welkom op het Simyo forum :)

Wat jammer dat je, nu je internetbundel op is, niet meer op internet kunt! Zo te zien staat er iets verkeerd op jouw aansluiting, waardoor dit ineens niet meer mogelijk is. Dit heb ik zojuist rechtgezet door een reset op je aansluiting uit te voeren. Als je de telefoon uit kunt zetten voor 15 minuten en de simkaart opnieuw wilt plaatsen, hoort hij het weer te doen 🙂.

Laat je me weten of dit het geval is?

Groetjes, Tiury
Top! hij doet het weer. Dank voor de snelle reactie!!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi pieter68XL,

Wat goed om te lezen dat je weer online bent! Dit is voor mij een pak van het hart zo kort voor het weekend 😉. Als je nog verdere vragen hebt, zie ik je graag terug op het Simyo forum.

Groetjes, Tiury
Beste medewerker van Simyo,

Mijn gratis internetbundel doet het ook nog steeds niet. Ik heb net al mijn instellingen doorgelopen en volgens mij zou het moeten kloppen. Kunnen jullie voor mij nagaan wat er verkeerd gaat? Ik hoor het graag!

Groetjes,
Susan
Reputatie 5
Badge +9
Hoi SusanC,

Welkom op het forum.

Wat vervelend voor je dat je nog geen gebruik kan maken van je gratis 1000 MB. Dit komt doordat de 'internet' optie uit staat op je Mijn Simyo. Deze zul je dus aan moeten zetten zodat je kunt internetten. Let er wel op dat je 'm daarna ook uit moet zetten als je niet door wilt blijven internetten. Zo kunnen er namelijk geen extra kosten komen :)

Is het zo duidelijk of heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Ok, top! Dacht inderdaad dat ik die uit moest laten staan i.v.m. extra kosten :-)
Zet ik 'm aan! Bedankt Caspar!

Groetjes,
Susan
Reputatie 3
Badge +5
Hoi SusanC,

Dat is helemaal goed! Wat een goed gevoel geeft het als ik zie dat mijn collega's/vrienden onze klanten/vrienden goed helpen!

Groetjes,
Ilias

Reageer