.

Beantwoord

Bundel verhoogd maar geen extra MB's. Wanneer gaat dit in?

  • 13 October 2015
  • 5 reacties
  • 501 Bekeken

Hallo,

Ik heb mijn internet bundel in het begin van deze maand verhoogd.
Op de site stond vermeld dat met directe ingang mijn internet bundel van 1GB naar 2GB verhoogd zou worden.
Een week later is mijn bundel nog steeds niet verhoogd naar 2GB, maar de factuur van Oktober wel.

Wanneer kan ik de extra GB verwachten?
icon

Beste antwoord door Angela 14 October 2015, 09:36

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Moi MartijnG,

Welkom op het Simyo Forum.

Oei, goed dat je dit even komt vragen bij ons.

Wijzigingen die jij uitvoert op bestaande bundels, gaan altijd per de 1e van de volgende maand in. Jij hebt op 7 oktober jouw 1000 MB bundel aangepast naar 2000 MB. Deze wijziging wordt doorgevoerd op 1 november. De kosten voor deze bundel zie je wel staan. Bij Simyo betaal je jouw abonnementskosten namelijk vooruit.

Op het moment dat je geen internetbundel zou hebben en je zet er 1 aan, dan gaat hij wel gelijk in. Daarnaast gaat de extra MB bundel ook direct in. Als je dus wat maand overhoudt aan het einde van je databundel 😉 Kun je deze bundel activeren om direct nog wat extra MB's toe te voegen. Ik zie dat je dit ondertussen ook gedaan hebt. Je kunt deze maand 500 MB extra gebruiken. Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Angela
De voorwaarden voor dit 'direct actief' waar kan ik die vinden? Naar mijn idee heb ik het niet zien staan dat mijn internetbundel geheel op moet zijn om dit direct actief te activeren. Immers heb ik mijn internetbundel voor komende maand alleen verhoogd om deze maand nog extra Mb's te krijgen. Ik zou een dief van eigen beurs zijn als ik 500 Mb voor 5 euro koop als je ook 1 Gb voor 5 euro kan krijgen.
Snapt u een beetje mijn probleem?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Martijn G,

Het is eigenlijk heel simpel. Een bundelwijziging gaat nooit direct in, behalve als je de bundel nog niet hebt. Jouw bundelwijziging gaat dus pas in per de eerste van de volgende maand. Dit staat ook op Mijn Simyo als je de bundels aanpast.

Ook is dit op de site te lezen.

De optie om direct te kunnen ophogen zou voor jou voordeliger zijn, maar dit is niet mogelijk. Enkel met de mogelijk om extra MB's bij te kopen.

Groetjes, Tiury
Het schijnt dat ik mijn Simyo verjaardag mag vieren met Extra 1000MB's Maar nu lees ik dat het tot het einde van de maand is. Dat is niet erg lang meer! En nu zie ik dat het bericht ook half verwegen in de maand is binnengekomen. Ik ben iets wat voorzichtig om het nu nog aan te zetten, want die boete bedragen buiten je bundel gaan soms echt oplopen. Kan ik begin de volgende maand nu die 1000Mb nog gebruiken? Of is dit nu afgelopen nu ik er achter kom dat ik dit kadootje had?
Reputatie 6
Badge +5
Hi Antellie,

Welkom op het Simyo Forum!

De vraag die jij stelt gaat over de Simyaardag, wat verder niks te maken heeft met dit topic. Zou je hier volgende keer rekening mee willen houden? Alvast bedankt :)

Ik zie inderdaad dat je vorige maand 1000 MB gratis van ons hebt gekregen. Deze extra bundel hoeft niet geactiveerd te worden, maar kan gewoonweg gebruikt worden. Op de ochtend van 1 maart heb je een mailtje van ons ontvangen over je Simyaardag, heb je die over het hoofd gezien? Het klopt dat de bundel alleen in maart te gebruiken was. Volgend jaar is dit weer het geval :)

Heb je hier verder nog vragen over? Ik hoor het graag!

Groetjes,
Niels

Reageer