.

Beantwoord

Buitenlandbundel internet, heeft Simyo die?

  • 15 October 2012
  • 12 reacties
  • 1308 Bekeken

Badge
Hallo,

Heel veel providers bieden inmiddels een buitenlandbundel aan om tijdens de vakantie gebruik te kunnen maken van internet.
Wanneer komt Simyo met zo'n aanbod ?
icon

Beste antwoord door Alex 16 October 2012, 14:15

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Ron1961,

Het is goed mogelijk dat Simyo dit begin volgend jaar mogelijk gaat maken. In wat voor vorm is nog niet bekend.

Groetjes,

Alex
Reputatie 1
Badge +2
Ik wil echt niet lullig doen Alex... Maar dit is dezelfde reactie welke ik al heel lang hoor op de vraag wanneer Simyo een app lanceert. Als je antwoord werkelijk waarheid wordt is dit uiteraard een goede ontwikkeling! Tip: afgelopen vakantie heb ik voor 2 Euro een prepaidkaartje van Vodafone gekocht waarmee ik voor 2 Euro per dag kon internetten en bellen in heel veel Europese landen. (35 mb per dag en 20 min bellen en 20 min gebeld worden en ook nog eens 20 smsjes per dag!) Vodafone scoort hiermee. Nu Simyo nog 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Hoi KPNfreak,

Op je vraag over de app heb ik nergens een indicatie genoemd. Dit komt omdat hier nog niets over bekend is. Op de vraag over de internet bundels kan ik wel een indicatie geven (zoals hierboven aangegeven). Dat komt omdat dit zo op de planning staat.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Alex,

Begin 2013 is natuurlijk een rekbaar begrip. Staat er al een maand gepland, wanneer dit gaat gebeuren ?

Groeten,
Ron
Ik ben benieuwd.
Badge +2
Beste Ron1961,

Helaas is er nog geen exacte datum bekend. Zodra deze er is zullen wij dit naar onze klanten toe kenbaar maken.

Groetjes,

Arie
Reputatie 1
Badge +2
Lees: we hebben geen idee en blijven vaag, immers: veel beloven weinig geven doet een gek in vreugde leven 😉
Reputatie 2
Badge +1
Hey KPNfreak,

De insteek is meer: Enkel informatie met klanten delen die concreet is om valse verwachtingen te voorkomen.
Hoi Ron1961,

Het is goed mogelijk dat Simyo dit begin volgend jaar mogelijk gaat maken. In wat voor vorm is nog niet bekend.

Groetjes,

Alex


Het is nu ruim twee jaar verder. Is hier nog nieuws over?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Nanko,

Er zijn op dit moment een aantal grote projecten waar Simyo druk mee bezig is. Dit met oogpunt op het verbeteren van de huidige service. Hierdoor is het aanbieden van buitenlandbundels op een laag pitje komen te staan. Zoals hierboven aangegeven, maken wij dit uiteraard meteen bekend zodra er meer informatie over is. Sorry dat ik geen ander antwoord voor je heb.

Groetjes, Tiury
Beste Simyo, het bovenstaande antwoord van Tiury (namens Simyo) getuigt van weinig transparantie en oprechtheid. Het (nog) niet aanbieden van een buitenland bundel is echt niet meer van deze tijd en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de roaming als een cashcow wordt gebruikt.
Op zich geen onlogische keuze in een tijd dat de tarieven buiten NL, binnen de EU verder onder komen te druk staan.
Het is echter teleurstellend om te lezen dat Simyo hier al sinds okober 2012! 'mee bezig' is en dat het nu wordt weggewuifd onder de noemer van een aantal grote projecten ter verbetering van de huidige service.
Ben gewoon eerlijk en geef aan dat Simyo geen buitenlandbundels aanbiedt voor haar klanten. Met de nieuwe regelgeving die komt, zullen de roamingkosten binnen de EU binnenkort sowieso verleden tijd zijn.
Dat is open en transparant. Het bovenstaande antwoord niet!

Groet,
Michiel
Reputatie 3
Badge +7
Hoi ZmvGUx41,

Welkom op het Simyo forum. Wel jammer dat je hier zo over denkt.

Simyo houdt juist van transparante communicatie.
Ondanks dat je het idee hebt dat Tiury niet transparant en oprecht was, klopte het wel degelijk:D

Simyo is een kleine en hechte club. De omvang van het team heeft veel voordelen, zo kunnen wij heel snel schakelen tussen alle afdelingen.
Dit helpt de klant enorm.:$ Maar uiteraard heeft het ook een aantal nadelen.
Je zult bijvoorbeeld keuzes moeten maken in je ontwikkelingen. Zeker als je niet veel aandacht/mensen hebt om te verdelen.

Nu zijn de bundels voor internet in het buitenland door meerdere reden op een laag pitje komen te staan.
We hebben voorrang gegeven aan de nieuwe Mijn Simyo pagina en de nieuwe Simyo app.
Ook hebben we ervoor gekozen om de mogelijkheid internetbundels tijdens de lopende maand bij te kunnen kopen uit te ontwikkelen.

Naast de interne factoren, zijn er ook externe factoren die een rol spelen.
Wij hebben onze pijlers met betrekking tot internet in het buitenland gericht op LBO.
Nu heeft dat niet helemaal de ontwikkeling doorgemaakt die wij hadden verwacht;)

Met de nieuwe regelgeving die komt, zullen de roamingkosten binnen de EU binnenkort sowieso verleden tijd zijn.
En inderdaad, Roaming kosten zijn erg bewegelijk.
Dat maakt ook dat je sneller voor iets kiest waar je klant langdurig plezier van zal hebben:$

Is het je zo duidelijk?

Reageer