.

Beantwoord

Buitenland kosten bij MB gebruik. Hoe werkt dit?

  • 26 April 2016
  • 2 reacties
  • 177 Bekeken

Badge
Ik krijg voor mijn verjaardag 1000MB van Symio. Kan ik die gebruiken in Frankrijk? Zo ja, krijg ik dan ook extra kosten van een andere provider?
icon

Beste antwoord door Angela 26 April 2016, 12:48

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 1
Badge +8
Hi en welkom op het Simyo forum!

Simyo heeft geen buitenland bundel. Als je in Frankrijk op internet gaat, dan worden de verbruikte MB's achteraf in rekening gebracht. Dit kost momenteel € 0,25 per MB voor landen binnen de EU (dus Frankrijk) en € 5,- per MB buiten de EU. Deze MB's gaan dus niet van je 1000MB bundel af.

Meer informatie over Internet in het buitenland kan je vinden op https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/internet-in-het-buitenland-184

Succes en veel plezier op vakantie! 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Vakantie12,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je dit van te voren even komt vragen! Zo voorkom je onverwacht hoge kosten 🙂

Het antwoord van Daxy klopt helemaal! Hier heb ik nog wel een belangrijke aanvulling op. Alle providers zijn verplicht hun tarieven binnen de EU in 2017 te verlagen. Wanneer dit precies gaat gebeuren is nog niet duidelijk. Wel is er bekend dat je vanaf dan voor bellen, sms’en & internetten binnen de EU hetzelfde gaat betalen als in Nederland. Om die reden gaan ook bij Simyo de tarieven omlaag. Na 30 april zullen de tarieven voor gebruiken binnen de EU fiks verlaagd worden. Via dit topic wordt alles tot in de puntjes uitgelegd. Heb je hier iets aan?

@Daxy, heel erg bedankt voor je mooie en duidelijke antwoord :D

Groetjes,
Angela

Reageer