.

Beantwoord

Buiten de bundel en de rekening is...

  • 9 July 2020
  • 2 reacties
  • 335 Bekeken

Gisteren kreeg ik de schrik van mijn leven: een sms'je dat ik buiten de bundel op internet heb gezeten en dat mijn account was afgesloten. De rekening : € 138,14. De factuur nagekeken en wat bleek, die € 138,- was voor ong 10 minuten!!!  En gewoon binnen Nederland!!! Normaal heb ik een factuur voor € 9,-, dus deze 10 minuten waren duurder dan de 12 maanden ervoor.  Hoezo wordt mijn account niet gewoon afgesloten als ik buiten mijn bundel zit en pas als het bedrag zo hoog is opgelopen. Is dit hoe Simyo zijn geld verdient??? 😮 

icon

Beste antwoord door Groentjuh 9 July 2020, 20:34

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi BOOS654,

 

Ik kan je aanraden de reactie van Groentjuh met de links door te nemen! Ik zie je dat je ook inmiddels contact hebt opgenomen via een ander kanaal en je daar verder bent geholpen.

Thanks Groentjuh!

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7
Badge +9

Ten eerste:

Ik kan rustig 20 topics met dezelfde problemen in deze post zetten. Je bent hier echt niet alleen in. Je hoeft ze ook niet allemaal op te zoeken om daarin ook nogmaals te reageren. (zoals je hier en hier doet)

 

Zoals je misschien al hebt gelezen sluit Simyo niet af als je bundel op is. Bij 80% en 100% van je databundel krijg je een SMS om daarover te waarschuwen.

Daarna kun je op volle snelheid tegen het tarief van 0,15 euro per MB door. Als forum expert ( = behulpzame klant) ben ik ook op zijn zachts gezegd geen fan van die constructie en vraag al letterlijk jaren voor iets beters voor de klant. Hopelijk dat Simyo in de toekomst hier eindelijk in oplossing voor vind. Kun je niet wachten totdat die er is, kan ik als mede-klant alleen maar zeggen: Er zijn providers die het veel beter doen op dit vlak! Kijk maar rond of voer zoveel mogelijk de tips in volgende blogs uit.

Tuurlijk hoopt Simyo dat hun klanten inzicht hebben in hun verbruik en weten hoe zij hun toestellen moet instellen om de kans om buiten de bundel te gaan te verkleinen. Mocht je dat niet weten, lees het door en voer tips zoveel mogelijk uit. Dat zal toch gevraagd/verteld worden door de Simyo medewerkers (= Moderatoren van dit forum).

Aangezien je meer dan 125 euro in 24 uur hebt verbruikt loop je tegen hoogverbruik aan. Ook dat is leesvoer.

Meer kan ik er qua informeren niet van maken. De rest is voor moderatoren om te bekijken en die komen na verwachting pas morgen langs in dit topic!

Reageer