.

Beantwoord

Blokkeren jullie de internetverbinding als mijn bundel op is?

  • 26 August 2017
  • 2 reacties
  • 144 Bekeken

Hallo, ik had een vraag over het over je mobiele data heen gaan. Is er ook een mogelijkheid dat mijn mobiele data uit word gezet of niet meer werkt als het bijvoorbeeld bijna op is? Bijv. Als ik nog 25 mb over heb van mijn bundel dat het dan automatisch stopt, zo kan ik er niet meer over heen gaan!
icon

Beste antwoord door wimj12 26 August 2017, 21:58

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Helaas niet via Simyo. Maar veel toestellen hebben hier ingebouwde software voor, of een app.

Dus welk merk c.q. toestel heb je?
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Lotti,

Welkom op het Simyo Forum! Goed dat je dit bij ons navraagt. :)

Het is helaas niet mogelijk om je internetverbinding automatisch door ons te laten blokkeren op het moment dat je internetbundel leeg is. Om te voorkomen dat je kosten buiten je bundel maakt, sturen we je een waarschuwing per sms. Deze worden rechtstreeks vanaf het netwerk verzonden op het moment dat je internetbundel voor 80% en 100% is verbruikt. Op die manier kun je op tijd je internetverbinding uitzetten of extra MB's bijkopen via Mijn Simyo of onze app.

Zoals wimj12 ook aangeeft zijn er wel een aantal apps die je kunnen helpen om je internetverbruik in de gaten te houden. Op deze pagina kun je nog meer tips vinden over het bijhouden van je internetverbruik.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

@ wimj12, dank je wel voor je antwoord!

Groetjes,
Els

Reageer