.

Beantwoord

Bestaat er een bundel groter dan 6000 MB?

  • 30 March 2017
  • 5 reacties
  • 437 Bekeken

Ik kom steeds over mijn internet bundel heen, is 6000MB de max, of zijn er nog andere opties?
icon

Beste antwoord door Jihane 31 March 2017, 15:10

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Huibers,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je niet genoeg hebt aan je internetbundel. Ik kan me echt goed voorstellen dat je dat zelfs een beetje frustrerend vindt. 6000 MB is inderdaad het maximum. Sterker nog, dat zijn de oudere bundels, want bij de nieuwe bundels is 4000 MB het maximum. Ik zal dit wel doorgeven aan een collega, want dit soort tips (zoals de vraag naar grotere bundels) worden wel zeker verzameld. Als dan blijkt dat er echt heel veel vraag naar is, dan wordt er gekeken naar hoe reëel dat is.

Verder kun je ook altijd extra MB's bijkopen (500 MB voor € 5,-), wat je zo vaak kunt doen als je wilt. Dat is natuurlijk geen goede oplossing voor als je echt véél meer verbruik hebt, maar het kan je wel ietsjes verder helpen als je ietsjes meer nodig hebt.

Dan komt dus mijn volgende vraag: aan hoeveel MB zou jij voldoende hebben? Dan kan ik dat concreet zo doorgeven, voor de volledigheid.

Ik heb ook een ander leuk idee 🙂 Zal ik jou voor de komende maand (april) 1000 MB cadeau geven? Dan heb je 7000 MB in plaats van 6000. Zie je dat zitten? Dan voeg ik het toe zodra jij je akkoord geeft.

Groetjes,
Jihane
Dag Jihane,

Sorry voor de late reactie. Ook deze maand ben ik weer over mijn bundel heen 😞 Ik zal het erg fijn vinden als je mij de extra 1000 mb cadeau wilt geven :)

Op de vraag: hoeveel MB Ik denk nodig te hebben is rond de 10gb. Ik moet vaak (2x) extra bij kopen en dat is toch al snel weer een 10tje. Ik hoop dat jullie voor het einde van mijn contract een nieuwe bundel in het assortiment hebben. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de service, alleen moet ik overstappen wanneer de max 6000mb blijft. Het is voor mij niet voordelig om continu extra mb's bij te kopen. In ieder geval bedankt voor uw reactie.

Gr,

H
Reputatie 7
Badge +10
Hi Huibers,

Ik ben blij dat je hier nog op terugkomt! Ik was bang dat het cadeautje van 1000 MB voor eeuwig op jou zou moeten wachten. Gelukkig ben je nu hier om het cadeautje in ontvangst te nemen! Ik heb de 1000 MB's toegevoegd aan je aansluiting. Wil jij nog even inloggen op Mijn Simyo op een PC? Je ziet dan op je overzicht verschijnen dat je een cadeautje hebt. Als je dit digitaal uitpakt, dan gaan de MB's in voor de huidige maand. Als je dit vandaag doet, dan kun je deze MB's nog gebruiken t/m 31 mei. Als je het pas op 1 juni uitpakt, dan kun je het nog heel juni gebruiken. Kijk maar even wat handig is voor jou 🙂

Laat jij het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Jihane
Dag Jihane,

Bedankt voor je reactie! En ik zal het cadeautje op 1 juni uitpakken 😁 Hartelijk bedankt voor de service!

Groeten,

Huibers ✌️
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Huibers,

Graag gedaan namens Jihane 🙂 Fijn om te zien dat je blij bent met het cadeautje. Dat zal vast goed van pas komen. Mocht je verder nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. We staan voor je klaar.

Groetjes,
Angela

Reageer