.

Beantwoord

Berichten via Whatsapp worden niet verstuurd. Hoe kan ik dit oplossen?

  • 20 February 2017
  • 2 reacties
  • 12331 Bekeken

Mijn berichten worden buiten wifi niet verstuurd volgens mij heb ik alles aan staan
icon

Beste antwoord door Samantha 21 February 2017, 15:02

Bekijk originele reactie

2 reacties

Om daar zeker van te zijn kun je eens proberen te internetten of een andere app te gebruiken.
Badge +7
Hoi AnnekePrinsen,

Welkom op het Simyo forum! :)

Wat ontzettend vervelend dat je Whatsapp berichten niet meer verzonden worden als je geen wifi hebt! Werken andere apps of je internetbrowser nog wel buiten de wifi om? Als die wel goed werken, kun je het beste de instellingen van Whatsapp even nakijken. Staat het bijvoorbeeld ingesteld dat je alleen berichtjes kunt versturen als je verbonden bent met wifi?

Ik heb in ieder geval je internetinstellingen een reset gegeven. Hierdoor maakt je simkaart een nieuwe internetverbinding met het netwerk. Kun je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Hopelijk lukt het je daarna wel om Whatsappjes te versturen.

Als dit na de reset nog steeds niet lukt, raad ik je aan om de APN-instellingen van je telefoon te controleren met behulp van onze toestelhulp.

Staat alles goed in je telefoon, maar kun je nog steeds geen verbinding maken met mobiel internet? Stop dan je simkaart in een andere telefoon, en een andere simkaart in jouw telefoon. Zo kunnen we zien waar het probleem ligt, bij je simkaart of bij je telefoon.

Laat je ons weten of het is gelukt?

Groetjes,
Samantha

@Ray, Bedankt voor je hulp! 🙂

Reageer