.

Beantwoord

automatisch verlengen werkt niet

  • 21 March 2020
  • 3 reacties
  • 242 Bekeken

Ik heb vorige maand de onbeperkte internetbundel lage snelheid met automatische verlenging ingesteld. Nu krijg ik echter bericht dat ik zelf moet verlengen om niet buiten de bundel te gaan.

Ik probeer opnieuw het automatisch verlengen in te stellen. Dat gaat niet omdat ik eerst automatisch opwaarderen moet instellen. Dat is echter al lang gedaan.

Geen idee hoe ik dat nu verder wel kan doen, maar ik heb er geen zin in om mijn hele tegoed of erger er in één keer door te draaien omdat deze functie het niet doet.

icon

Beste antwoord door Ouael 22 March 2020, 12:46

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hallo j.p.borgonjen,

 

Ik heb het voor je bekeken en ik zie al wat er mis is gegaan.

Je hebt namelijk automatisch opwaarderen aangezet op de eerste van de maand. Je kan je internetbundel alleen automatisch verlengen als je ons toestemming geeft om op te waarderen als je tegoed onder de 2 euro komt. Wil je weten hoe je dit kan doen? Dan vind je de stappen hier.

Heb je verder nog vragen? Reageer dan gerust.

 

Groetjes,

Ouael

L.s.,

Dat is nou net wat ik niet wil doen.

Ik ben ooit "gered” toen een telefoon als gevolg van een defect ongemerkt het eerste nummer in mijn adreslijst belde, hier vervolgens mee aan de lijn bleef tot het beltegoed op was. Bij automatisch opwaarderen had dit in de honderden euro's opgelopen. Vandaar dat ik best periodiek wil opwaarderen, maar niet onbeperkt. Indien er geen andere mogelijkheid is om de automatische verlenging in te stellen om zo forse MB-prijzen buiten de bundel te vermijden, stop ik het opwaarderen en verleng ik zelf wel.

Ik mag tenminste aannemen dat ik nooit over mijn beltegoed heen kan gaan, daarvoor heb ik tenslotte voor prepaid gekozen.

Groet, J.P.Borgonjen

Reputatie 7
Badge +6

Hoi J.P. Borgonjen,

 

Ik kan begrijpen dat je dit dan liever niet wilt. Het is dan ook niet mogelijk om de internetbundel automatisch te laten verlengen, je kan wel een agendapuntje voor jezelf aanmaken zodat je het niet vergeet om kosten buiten de bundel te voorkomen.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer