.

Beantwoord

Automatisch verlengen internet bundel werkt niet. Wat nu?

  • 1 December 2015
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

Hallo,
Ik heb voor mijn zoon automatisch opwaarderen én automatisch verlengen van zijn internet bundel aanstaan.
Nu blijkt dat na afloop van de vorige bundel, niet automatisch de nieuwe bundel is ingegaan. Met het gevolg dat hij ongemerkt buiten de bundel gebruikt maakt van internet. Dus extra kosten.

Bij mijn dochter is dit ook al eens gebeurd, kunnen jullie aub voorkomen dat dit in de toekomst weer gebeurd?!? Ik heb nu de internetbundel maar weer zelf aangezet.

Als ik het goed heb zijn er dus kosten buiten de bundel gemaakt. Bij mijn dochter zou ik vergoed krijgen, krijg ik die nu ook vergoed?

Mvg Roy Weyts
icon

Beste antwoord door Angela 2 December 2015, 16:38

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rickw,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat lastig dat het automatisch verlengen van de bundel niet goed is gegaan! Gelukkig heb je hem snel weer aan kunnen zetten

Het is voor mij helaas niet duidelijk waarom de bundel niet automatisch verlengd is! Sorry 😞 Ik zie dat er op 1 december kosten zijn gemaakt van €5,36. Wegens het ongemak kan ik deze kosten terugzetten op het beltegoed. Als jij laat weten dat je dit een goede oplossing vindt, dan ga ik het zo snel mogelijk in orde maken.

Laat je weten of je verder nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela
Hoi Rickw,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat lastig dat het automatisch verlengen van de bundel niet goed is gegaan! Gelukkig heb je hem snel weer aan kunnen zetten

Het is voor mij helaas niet duidelijk waarom de bundel niet automatisch verlengd is! Sorry 😞 Ik zie dat er op 1 december kosten zijn gemaakt van €5,36. Wegens het ongemak kan ik deze kosten terugzetten op het beltegoed. Als jij laat weten dat je dit een goede oplossing vindt, dan ga ik het zo snel mogelijk in orde maken.

Laat je weten of je verder nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela


Oké Angela. De gemaakte kosten kun je terugzetten op het beltegoed.

Je schrijft dat het jou niet duidelijk is waarom het autom verlengen niet goed gaat. Dit is een probleem wat bij Simyo blijkbaar vaker voorkomt. Het is bij mijn dochter nu al 2x gebeurd en bij mijn zoon dus nu ook.
Hopelijk blijft het daar nu bij, anders is dit voor mij wellicht toch een reden om maar eens voor een andere provider te gaan kijken.

gr Roy Weyts
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Roy,

Ik begrijp dat dit vervelend is. Mijn collega's van IT hebben het opgelost. Het hoort niet meer voor te komen. Om hier zeker van te zijn, heb ik een agendapunt aangemaakt. Ik zie dat je internetbundel loopt tot 31 december. Ik ga het in de gaten houden. Mijn IT collega's kunnen het nu namelijk niet meer checken, omdat er al weer een actieve internetbundel staat.
Daarbij heb ik € 9,44 aan internetkosten vergoed. Dit bedrag is aan je beltegoed toegevoegd. Vanaf 28 november tot en met 1 december had je zoveel geïnternet tegen het buiten de bundeltarief.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Roy,

Ik zou het even in de gaten houden en dat heb ik gedaan 🙂 Morgen verloopt je internetbundel. Automatisch opwaarderen staat goed aan, dus hoort het helemaal goed te gaan.

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik je graag.

Reageer