.

Beantwoord

Kan ik alleen een internetbundel nemen?

  • 6 January 2017
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

Badge
Ik heb een kleine goedkope belbundel bij jullie. Bel haast nooit meer. Ik zou wel graag internet willen maar dan geen belbundel.. Ik kan niet vinden of dat mogelijk is. Het zou natuurlijk nog fijner zijn dat je alles uit een bundel kunt doen. Ik weet dit is mogelijk maar niet bij jullie. Maar ik wil graag bij simyo blijven.Misschien toekomstmuziek?:?
icon

Beste antwoord door Anonymous 6 January 2017, 22:05

Bekijk originele reactie

4 reacties

Zoals ik het zie past prepaid beter bij jouw situatie. Kijk maar eens naar overstap van sim only naar Prepaid.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/prepaid-internet-120

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-sim-only-naar-si-1?c=3
Weinig bellen, 0.10 ct per minuut, voordelige intenetbundels.

Zou je stoppen met sim only en nieuw prepaid kiezen krijg je extra bonustegoed.
Badge
Dank je ja had ik ook al naar gekeken .Maar volgens mij was dan internet wel veel trager dan bij een abbo. Ik denk er toch nog even over na. Lijkt me ook een hoop gedoe en dan moet je volgens mij ook goed opletten. ik ga er nog eens even goed over nadenken.
Dank je ja had ik ook al naar gekeken .Maar volgens mij was dan internet wel veel trager dan bij een abbo. Ik denk er toch nog even over na. Lijkt me ook een hoop gedoe en dan moet je volgens mij ook goed opletten. ik ga er nog eens even goed over nadenken.
Bij beiden moet je goed opletten, vooral omdat simyo verwerkt met een vertraging.
De snelheid is idd trager. Verkijk je niet op de provider met een alles uit 1 bundel, na de looptijd van het abbo kun je veel duurder uit zijn.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi LOEKIE50,

Welkom op 't forum :)

Goeie vraag! Het is bij een Sim Only niet mogelijk om alleen een internetbundel te nemen. Bij Prepaid is dat dus wel mogelijk zoals Friesian al zei. Mooi dat je hier al naar hebt gekeken en ik snap heel goed dat je er nog even over na wilt denken. Heb je toch nog vragen, dan kan je ze hier altijd stellen.

@Friesian bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer