.

€150,- per gigabyte buiten je bundel !!!!

  • 13 November 2013
  • 4 reacties
  • 421 Bekeken

Wat een mega afzetters bij Simyo 150,- € per gigabyte buiten je bundel (in welke tijd leven we). En dan ook nog eens het lef hebben om mijn telefoon af te sluiten zodat ik niet eens meer kan bellen terwijl ik automatische incasso heb, sorry meneer eerst alles betalen en dan gaan we u weer aansluiten wat een aanfluiting. Ga maar even klagen bij Kassa en de consumentenbond want met de klantenservice van Simyo kom je niet verder.

Ben meteen overgestapt naar Robin daar kun je voor 29,95 tenminste onberperkt bellen, internet en sms. Had ik voor de €365,- die ik nu voor 1 maand af had moeten tikken een heel jaar van kunnen doen.

Geweldige klantenservice daar bij Simyo

4 reacties

Reputatie 7
Tsja, EUR 150,00 is natuurlijk een stevig bedrag. Maar daar staat natuurlijk ook een stevig gebruik tegenover, want 1 GB, ofwel 1.000 MB is natuurlijk niet niks voor op een smartphone. Het bekijken van een Youtube filmpje zou ik bijvoorbeeld maar heel incidenteel doen of via een WiFi netwerk, etc.

Maar, is 15 cent per MB (1 GB is 1.000 MB, € 150,00 per GB is € 0,15 per MB) nu zo'n hoog bedrag??

NB Ik ben bang dat klagen je niet verder zult helpen (waarmee?), omdat je ingestemd hebt met de (Algemene) Voorwaarden die, ik spreek voor me zelf, niet zo slecht zijn als jij nu wilt laten blijken!!
Reputatie 7
Badge +9
Ook vind ik dat de tarieven van Simyo best duidelijk staan aangegeven op de website. Dus als je klant wordt weet je waar je aan begint, en als je een beetje slim bent kies je je abonnement en bundels zodanig dat je kosten zo laag mogelijk zijn. Of je past je bel en internetverbruik aan. Niet voor niets heeft Simyo de slogan  "Jij bent de baas"... 🆒

Dat Simyo "mega afzetters" zouden zijn is een beeld dat ik niet herken.
Reputatie 7
Badge +9
....maar gelukkig leven we in een vrij land en kan elke ontevreden klant overstappen naar een andere provider,  waar het gras sowieso altijd groener is.:rolleyes:

van de ven, veel plezier bij Robin zou ik zeggen. Wellicht past hun jas jou beter. 😉
Badge +8
Wat een mega afzetters bij Simyo 150,- € per gigabyte buiten je bundel (in welke tijd leven we). En dan ook nog eens het lef hebben om mijn telefoon af te sluiten zodat ik niet eens meer kan bellen terwijl ik automatische incasso heb, sorry meneer eerst alles betalen en dan gaan we u weer aansluiten wat een aanfluiting. Ga maar even klagen bij Kassa en de consumentenbond want met de klantenservice van Simyo kom je niet verder.

Ben meteen overgestapt naar Robin daar kun je voor 29,95 tenminste onberperkt bellen, internet en sms. Had ik voor de €365,- die ik nu voor 1 maand af had moeten tikken een heel jaar van kunnen doen.

Geweldige klantenservice daar bij Simyo


Hoi van de Ven,

Ja, dat is de manier waarop een Simyo abonnement is opgebouwd. Lage kosten binnen de bundel, hogere daarbuiten. Die tarieven staan inderdaad vermeld. Je kunt je eigen verbruik inzien. Je hebt de mogelijkheid het dataverbruik uit of aan te zetten. En je kunt je bundels wijzigen als je denkt meer of minder nodig te hebben de maand erop.
Dat we je aansluiting geblokkeerd hebben bij een bepaald bedrag, is een veiligheidsmaatregel, ook voor jou, zodat je niet nog meer kosten maakt. En de aanbetaling die we dan vragen om je weer aan te sluiten is de vaste procedure dan. Dat is niks persoonlijks.
Dat je er van geschrokken bent, snap ik best. Uiteraard kan het zo zijn dat die vorm niet bij je past en dat je liever helemaal onbeperkt gebruik maakt van je diensten. Dat is niet wat wij aanbieden, en dan ben je zoals de leon aangeeft, vrij om te kiezen.

We wensen je veel succes bij je nieuwe provider, en wie weet tot ooit in de toekomst.

Groetjes, Charlene

Reageer