.

Beantwoord

4G beschikbaar voor Simyo abonnees?

  • 6 February 2013
  • 4 reacties
  • 720 Bekeken

Badge +2
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
KPN heeft de 4G frequentielicentie gekocht, en aangezien Simyo het KPN netwerk gebruikt vraag ik me af of 4G ook voor simyo gebruikers beschikbaar of verkrijgbaar gaat worden.
icon

Beste antwoord door KPNfreak 6 February 2013, 13:11

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Ik heb het antwoord al voor je. Neen. Misschien in de toekomst, maar ik vermoed dat de "budgetbellers" binnen de KPN familie van deze luxediensten verstoken blijven. Uiteraard hoop ik natuurlijk ook dat dit soort zaken ook bij Simyo afneembaar worden. Aan de andere kant zou een verhoging van de snelheid met een paar MB ook al welkom zijn 😉
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Soli,

Zoals KPNfreak aangeeft, ondersteunen wij dit nog niet. Wellicht wel in de toekomst. Ik vraag me ook af of het nu al zin heeft om je als consument te koppelen aan een abonnement en toestel welke 4g ondersteunt. 4g wordt namelijk nog lang niet in alle regio's geleverd. Er zit wel heel veel toekomst in.

Groetjes,

Alex
We zijn nu 2 jaar verder. Tele2 heeft een aantrekkelijke aanbieding met 4G standaard. Is dit nu wel te verwachten voor Simyo?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Barbara_z,

Het is inderdaad een tijdje geleden dat dit topic aangemaakt is. Dit ging echter over het leveren van 4G. Dat doen wij op dit moment zeker! Het zit helaas niet standaard bij je bundel.

Bij Simyo koop je los een bundel voor het gebruik van 4G. Op dit moment zijn er nog geen plannen bekend om dit standaard te maken in je abonnement. Natuurlijk neem ik je feedback hierover mee. Wellicht is het verstandig om hier eens een overleg voor in te plannen.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer