.

Vraag

Wisselen van internet bundel?

  • 3 July 2012
  • 5 reacties
  • 320 Bekeken

Badge
Hallo,

ik ben van internet Basis naar internet REgelmatig gegaan per 1-7-2012
Zag dit ook mooi op mijn inlogoverzicht staan.

Krijg nu op 2-7 een mail dat de omzetting wel IS geeindigd  per 1-7 maar de nieuwe bundel gaat pas in per 2-7 dus even €14,71 dokken omdat ik op zondag 1-7 op internet zat!
Op mijn inlogoverzicht is vandaag(3-7) ook  ineens GEEN internetbundel te zien. Hier gaat duidelijk iets fout.

Hier ben ik het niet mee eens. Hoezo simpel overstappen?
Ik vind dat ik die €14,71 dus NIET hoef te betalen, er staat duidelijk ingang per 1-7-2012. Nu is dat ineens weg van de inlogpagina!

Dit is trouwens al de tweede keer dat er iets goed fout gaat. Bij mijn eerste maand  (april 2012) duurde het ook 13 dagen voordat ik echt internet had op mijn telefoon. 
na veel gebel en gemail kreeg ik het de 13e toch aan de praat. Volgens de telefonist was er in de computer van Simyo iets niet omgezet.
Bij mij stond alles goed !
Wel het volle bundelbedrag moeten betalen die maand.

Ik heb daarnet  twintig minuten in de wacht gestaan bij de centrale van Simyo. Alle medewerkers zijn in gesprek !!! 
"Het is momenteel erg druk"hoor ik de automatische stem zeggen. ...Hoe zou dat komen?

Ik vind dit allemaal niet echt een aanrader!
Jammer!
Ik voel toch weer een opzegmoment aankomen als dit zo blijft doorgaan.

5 reacties

Beste heer/mevrouw,

Ik heb hetzelfde probleem als bovenstaand. Ik ben veranderd van internetbundel (ook een bevestigingsmail gehad dat hij direct in zou gaan) maar ik kan deze nu niet terug zien in mijn overzicht. Ik zie alleen mijn oude bundel staan. Ook doet mijn 3G het niet.. Kan er iemand mij helpen?

Thanks!
Badge
Inmiddels zijn we een dag verder en wat schetst mijn verbazing, Mijn ionlogpagina is weer aangepast. De verbruikskosten staan nu weer ineens op 0,00 (hoera eindelijk gerechtigheid) maar mijn internetbundel staat nog steeds als basisbundel zonder datum erbij ???
Reputatie 5
Badge +10
Hoi maikehoek en marita2308,

We hebben eerder deze week problemen gehad met ons systeem. Dit had gevolgen voor de juiste weergave en verwerken van de bundels en het verbruik. Het probleem is inmiddels opgelost. De eerder berekende verbruikskosten zijn herberekend en gecorrigeerd. Dit is nu ook terug te zien in ons systeem en je persoonlijke pagina. Onze excuses voor het ongemak.

Klopt het dat dit ook bij jullie allemaal is recht gezet?

Groetjes,

Alex
Hallo Alex
Ik zie net deze berichtjes staan en had opgemerkt dat mijn internetbundel ook niet aangepast is.
Ik heb de internetbundel voor deze maand verlaagd naar 200 MB, maar de bundel staat nog op 500 MB.
Ik hoop dat dit alsnog aangepast kan worden.
Groeten, Yvonne
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Yvon38,

Volgens onze gegevens is je internet bundel inderdaad gewijzigd naar 200 MB. Door een fout in ons systeem is het inderdaad mogelijk dat dit nog niet inzichtbaar is op je persoonlijke pagina. Hier wordt aan gewerkt. Als je verder nog vragen hebt over je internet bundel hoor ik het graag.

Groetjes,

Alex

Reageer