.

Beantwoord

Whatsappberichten en e-mails komen vertraagd binnen via Simyo netwerk. Hoe kan dit?

  • 12 October 2015
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Startend Simyaan
  • 11 reacties
Iemand die ook last heeft van vertraging van berichten ontvangen van Whatsapp en Gmail via de Simyo netwerk?

Merk de afgelopen dagen dat het een aantal uren kan duren of handmatig moet ophalen voordat ik een bericht binnen krijg.

Via WiF ik krijg ik wel direct berichten binnen.
icon

Beste antwoord door Angela 13 October 2015, 11:52

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Chim,

Hm, dat is niet helemaal de bedoeling!

Ik heb jouw gegevens nagekeken en gezocht op verstoringen of werkzaamheden in de buurt. Deze zijn er gelukkig niet! Daarnaast is de dekking ook erg goed op jouw postcode. Ook dit is mooi meegenomen.

Voor de volledigheid heb ik een reset uitgevoerd op jouw simkaart. Hiermee wordt jouw simkaart als het ware opnieuw aangemeld op het netwerk. Ik wil je vragen jouw telefoon 10 minuten uit te zetten en hierna weer opnieuw op te starten. Laat je mij weten of dit de problemen verholpen heeft?

Ik zie dat mijn collega Tiury via een ander topic een nieuwe simkaart opgestuurd heeft. Dit wegens problemen met netwerk terugkrijgen na een tripje in het buitenland. Het kan heel goed dat deze nieuwe simkaart ook een groot deel van jouw probleem oplost. Je maakt op dit moment gebruik van en redelijk oude simkaart. Houd je ons op de hoogte?

Groetjes,
Angela

Reageer