.

Beantwoord

whatsapp doet het niet, internet browser wel.

  • 11 October 2012
  • 31 reacties
  • 4928 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
internet via de browser werkt. 
whatsapp, facebook en ping doen het niet. Wannneer ik mijn telefoon uitzet en opnieuw aanzet doen ze het zo'n 5-10 min. en daarna valt dit weer uit.
De telefoon zelf is weer helemaal op fabrieksinstellingen. 
In de winkel werdt mij verteld dat het probleem nu waarschijnlijk bij mijn provider zal zitten.
Er zouden instellingen zijn die anders konden?

Ik weet niet goed wat er bedoeld word, dus hoop dat dit probleem voor jullie duidelijk is.
Kunnen jullie mij helpen..??
icon

Beste antwoord door Wayne 16 November 2012, 13:39

Bekijk originele reactie

31 reacties

Mijn man heeft een abonementje. Hij kon keurig whats app. thuis en buitens huis. Maar sinds een paar dagen niet meer buitenshuis . [ dus zonder wifi] Met wifi thuis dus kan hij wel whats app. Dit geld ook voor alle andere internet activiteiten trouwens. Er zou aan een zend mast gewerkt worden....maar vreemd heel nl op een zend mast...? Graag hadden we wel internet verbinding daar betalen we voor . Woonplaats Nederweert.
Reputatie 7
Badge +9
Mijn man heeft een abonementje. Hij kon keurig whats app. thuis en buitens huis. Maar sinds een paar dagen niet meer buitenshuis . [ dus zonder wifi] Met wifi thuis dus kan hij wel whats app. Dit geld ook voor alle andere internet activiteiten trouwens. Er zou aan een zend mast gewerkt worden....maar vreemd heel nl op een zend mast...? Graag hadden we wel internet verbinding daar betalen we voor . Woonplaats Nederweert.

Beantwoord
Badge +8
Hallo. Ik heb sinds een week Simyo Sim Only & internet op mijn BlackBerry. Nu pas ontdek ik dat mensen mijn SMSjes en mijn WhatsAppjes niet ontvangen. Hoe kan dat? Valt dat te regelen? Groetjes, Ellen

hoi efbergakker,

Welkom op het forum :)
Ik heb je vraag hier in je eigen topic beantwoord. Kun je voor de overzichtelijkheid van het forum voortaan je vraag op één plek stellen? Dan vinden we hem het snelst 🆒

Groetjes,
Charlene
Reputatie 5
Badge +10
Mijn man heeft een abonementje. Hij kon keurig whats app. thuis en buitens huis. Maar sinds een paar dagen niet meer buitenshuis . [ dus zonder wifi] Met wifi thuis dus kan hij wel whats app. Dit geld ook voor alle andere internet activiteiten trouwens. Er zou aan een zend mast gewerkt worden....maar vreemd heel nl op een zend mast...? Graag hadden we wel internet verbinding daar betalen we voor . Woonplaats Nederweert.

Hoi Molly,

Ik zie dat je je vraag ook hier hebt gesteld. Ik heb in dat topic ook een reactie geplaatst.

Groetjes,

Alex
Hallo,

Ik heb sinds vandaag een blackberry abonnement, maar niks werkt.
Alleen de internet browser.
Ping, whatsapp en facebook doen niks.

Gr,

Peter
Badge +6
Hoi Peterr,

Welkom op het forum! :)

Ik zie dat er op onze Simyo simkaart wel al kleine pakketjes internetverbruik zijn geregistreerd, oftewel de verbinding is.

Daarom raad ik je aan om onder Servicestatus te kijken wat de status is; indien er geen verbinding staat, wil ik je aanraden deze te registreren middels de HRT Editor. Deze vind je terug onder Opties > Toestel > Geavanceerde systeeminstellingen.

Graag hoor ik van je of het nu wel werkt 🙂.

Reageer