.

Whatsapp buitenland

  • 18 October 2013
  • 5 reacties
  • 2766 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Mijn Whatsapp werkt niet in Duitsland ondanks dat mijn internet voor buitenland aanstaat.
Whatsapp werkt wel in Nederland.

5 reacties

Badge +8
Mijn Whatsapp werkt niet in Duitsland ondanks dat mijn internet voor buitenland aanstaat.
Whatsapp werkt wel in Nederland.


Hoi Neovo,

Heb je wel verbinding met het internet, of lukt dat helemaal niet? Welk toestel gebruik je?

Groetjes,
Charlene
Gisteren een dagje in Brussel. Geen internet, alles staat aan bij mijn simyo account, dus ook internet buitenland, roaming stond aan, mobiele data stond aan en 3G stond aan. Eerder succesvol in Frankrijk wel kunnen internetten over 3G. Heb geen andere provider geprobeerd in Brussel. Is dat de enige remedie zoals ik later weer in Nederland kon zien. Ontvangst 3G leek overigens helemaal in orde te zien aan de status op mijn telefoon.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Lexv,

Ik begrijp dat je eerder in Frankrijk wel hebt kunnen internetten, maar nu in België niet...?
Roaming stond aan, optie 'internet op je mobiel - buitenland stond aan, 3G in beeld. Dan zouden alle lichten op groen moeten staan voor internet 😕

Helaas kunnen we niet zien of er storingen zijn geweest in het buitenlandse netwerk of iets dergelijks. Ook checken of een verbinding goed is geweest gaat niet met terugwerkende kracht en in het buitenland :(
Een andere provider handmatig selecteren lijkt in dezen dan ook de enige remedie, inderdaad.
IK gebruik in het buitenland, als deze beschikbaar is, WIFI. Kan dan gebruik maken van Whatsapp en internet. Het lukte mij zelfs in USA de regionale krant uit Nederland te lezen. Heb data en voor buitenland en raoming uitstaan. Staat je 06 nummer goed ingesteld ++31 en niet 00. Hiermee heb ik wel eens problemen gehad in het buitenland.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Harie,

Welkom op het Simyo forum.

Wat goed dat je hier met een oplossing voor dit probleem komt. Hopelijk hebben andere forumgebruikers iets aan deze tip!

Bedankt.

Groetjes,
Sean

Reageer