.

Beantwoord

Wat vind je van bereik van 4G?

  • 26 January 2014
  • 1 reactie
  • 885 Bekeken

Ik pendel dagelijks tussen Arnhem en Utrecht en merk dat een goede HSPDA verbinding wint van het 4G signaal op m'n Nexus 5. Sommige dagen heb ik 2 streepjes 4G, andere dagen (of in de andere richting) op precies dezelfde plek 4 streepjes HSPDA. Dat laatste echter is nogal flut - ondanks een sterk signaal is de snelheid afschuwelijk - met moeite komt er een bitje door (webpagina's zijn traag en foto's moet je al helemaal niet prberen). 4G daarintegen werkt dus wel lekker en snel, als ik dat signaal heb.

Merken meer mensen dit? Zo ja, Simyo, is dit een dekkingsprobleem dat gaat verbeteren als 4G verder wordt uitgerold?
icon

Beste antwoord door Alex 28 January 2014, 14:18

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi webguy,

Bedankt voor je berichtje. Ik zie dat je 1 van de 4G testers bent. Hoewel de eerder geplaatste topics niet zozeer over bereik gaan, is het misschien wel een idee om je vraag, of andere testers dit ook ervaren, daar te plaatsen. Ik denk dat je dan sneller antwoord krijgt op je vraag of meer mensen dit merken.

Als je mij de postcode doorgeeft van de plaatsen waar je het ervaart, kan ik wel even een postcode check voor je doen. Op die manier kan ik controleren of er sprake is van een dekkingsprobleem. Kan je mij daarom de volledige postcode doorgeven?

Groetjes,

Alex

Reageer