.

Beantwoord

Wat nou als mijn databundel op is?

  • 14 August 2014
  • 1 reactie
  • 408 Bekeken

Hoi!

Komende week zit ik thuis zonder wifi, en wil ik mijn iPhone als hotspot gebruiken zodat ik mijn gebruikelijke werkzaamheden gewoon uit kan blijven voeren. Ik ben alleen bang (lees: ik weet vrijwel zeker) dat ik de limiet van mijn databundel dan zal overschrijden.
Mijn vraag is: hoe werkt het bij Simyo als je databundel op is? Ga je dan een belachelijk hoog bedrag per MB betalen dat je pas aan het eind van de maand onder ogen komt te zien, of kan je voor een klein bedrag je bundel resetten? Ik heb mijn bundel een week geleden verhoogd naar 2500 MB maar dat gaat helaas pas volgende maand in. :(

Groet,
Jurgen
icon

Beste antwoord door Kim 15 August 2014, 16:07

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi JurgenNL, welkom op het forum van Simyo! :)

Wanneer je bundel op is, betaal je €0,15 per MB. Helaas is het niet mogelijk om je bundel tussentijds op te hogen, maar gaat een wijziging van je bundel inderdaad pas de maand erop in. Oftewel ik raad je aan om je internetverbruik toch zoveel mogelijk in de hand te houden.

Je kan zelf wel inzien op Mijn Simyo hoe het met je verbruikskosten gaat, wanneer je eventueel verbruik buiten je bundel hebt.
Dit kan je bekijken onder het tabblad 'Verbruik' en vervolgens kan je op de betreffende maand klikken naast 'Geschiedenis'.

Heb ik hiermee je vraag beantwoord?

Reageer