.

Beantwoord

wat maakt de prijs voor mbs buiten de bundel bij jullie hoger dan bij andere providers?

  • 28 July 2021
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Ik heb vannacht tijdens een update 45 euro buiten mijn bundel verbruikt voor 0.15 ct per mb, wat maakt dat deze kosten 15 keer zo hoog zijn als binnen mijn bundel? Graag wil ik mijn abonnement opzeggen en switchen naar een andere provider met lagere kosten, hoe doe ik dat? 

icon

Beste antwoord door RicoK 28 July 2021, 09:36

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7

@Anne123t Zoals je correct hebt geconstateerd, de buiten-de-bundel-kosten zijn EUR 0,15 per MB. Deze kosten zijn inzichtelijk en heb je akkoord bevonden door de voorwaarden te accepteren. Deze kosten kun je voorkomen door of, zodra je de 80% of eventueel de 100% waarschuwingssms hebt ontvangen, je 4G uit te zetten of een extra tijdelijke bundel aan te schaffen. Eventueel kun je abonnement verhogen als je structureel maandelijks meer data nodig hebt. 

Zo had ik vorig jaar mijn databundel ook verhoogd tot 15GB, omdat ik gebruik ging maken van Apple CarPlay en alles online ging doen, zoals navigeren en streamen van muziek via Spotify en TuneIn Radio.

Wat andere providers rekenen voor buiten-de-bundel-kosten weet ik niet, maar als je je Sim Only wil opzeggen kijk dan hier: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-mijn-sim-only-opzeggen-307?c=121

Reputatie 7
Badge +6

Hi Anne123t, 

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Het is begrijpelijk dat je vragen hebt over de buiten de bundel kosten van MB's. Zo te zien heeft RicoK je al voorzien van een heel volledig antwoord! Bedankt RicoK! 

 

Voordat je naar een andere provider overstapt zou ik je willen adviseren dit blog nog een keer goed door te nemen. Hierin staan namelijk een hoop tips om dergelijke situaties in de toekomst (ook bij een andere provider) te kunnen voorkomen! Overstappen naar een andere provider kan als je nummerbehoud aanvraagt, de andere provider regelt dan de rest. 

 

Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik het graag. 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer