.

Beantwoord

Wat is er gebeurd met mijn bijgekochte MB's?

  • 1 November 2017
  • 3 reacties
  • 148 Bekeken

Mijn bundel is 1000mb. Ik heb vorige maand 1000mb verbruikt en eind van de maand 500 mb bijgekocht maar niet verbruikt. Nu de nieuwe maand is ingegaan is mijn nieuwe tegoed de standaard 1000mb (ik had 1500 mb verwacht) Het lijkt erop dat er ineens 500mb verdwenen is. Zijn de bijgekochte bundels slechts geldig tot einde van de maand?
icon

Beste antwoord door PaulH 1 November 2017, 22:58

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Beste Monique,

Dat klopt, bundels zijn alleen geldig in de maand dat u ze activeert.
Als je dus op de 31ste een bundel koopt ben er dan van bewust dat die maar één dag geldig is.
Tenzij je dat dus allemaal gebruikt of een noodgeval is, is het zonde van het geld.

Groet Paul.
Ik lees dit in 2 topics..
https://forum.simyo.nl/abonnementen-69/gaan-bijgekochte-mb-s-mee-naar-de-volgende-maand-39510
Reputatie 7
Badge +10
Hi Monique,

Welkom op het Simyo Forum!

Goed dat je deze vraag stelt hier! Slim ook dat je toen 500 MB's bijkocht, want zo zorg je ervoor dat je netjes binnen een bundel blijft. De bundel van 500 MB-bundel vervalt wel aan het einde van de kalendermaand. Dat geldt ook voor extra belminuten die je eventueel bijkoopt. PaulH's antwoord klopt dus volledig!

Als je regelmatig merkt dat je MB's tekort komt, kun je ervoor kiezen om je bundels standaard te wijzigen. Je doet dat via Mijn Simyo > Instellingen > Abonnement. Je bundelwijziging gaat dan in vanaf de eerste van de volgende maand. Je mag maandelijks je bundels aanpassen. Als je dus merkt dat je aan je 1000 MB's niet genoeg hebt, kun je dat vergroten naar bijvoorbeeld 2000 of 4000 MB's.

Heb je hier nog vragen over?

Zoals Ray aangeeft, heb je je vraag op meerdere plekken geplaatst. Dat is niet nodig, want we reageren altijd overal op 🙂 Ik ga nu dus ook op het andere topic reageren. Let je erop in de toekomst dat het het handigst is om je vraag op één plek te plaatsen?

@PaulH en Ray, dank voor de hulp mannen!

Groetjes,
Jihane

Reageer