.

Beantwoord

Wat gebeurt er met mijn overgebleven MB's?

  • 15 August 2016
  • 6 reacties
  • 122 Bekeken

Ik heb een internet bundel voor 1 maand.
De mb's die nog over zijn kan ik die opmaken
of ben ik die kwijt
icon

Beste antwoord door Jihane 16 August 2016, 15:22

Bekijk originele reactie

6 reacties

Die ben je kwijt. Je schaft de bundels namelijk aan met een geldigheidsduur van een maand..
Dus die 1000 mb extra heb ik ook niks aan
en in het buitenland buiten mijn bundel mb's verbruikt
wat me extra kost
Ik weet niet over welke 1000 MB extra je het hebt? Ik ken jouw bundels niet. Doel je op je bundel van 1000 MB + 1000 gratis of heb je 1000 MB Simyaardag gehad?

En ja Simyo heeft geen buitenland bundels. Binnen de EU betaal je nu 6 cent per MB (buiten de bundel) buiten de EU gelden andere tarieven. Medio 2017 ga je internetten binnen de EU vanuit de bundel betalen. Als ik mij niet vergis heb je daar ook een bericht over ontvangen via de mail. Hebben alle klanten namelijk gehad.
Ik had op mijn vakantie adres geen internet en heb een internet bundel van 1000mb + 1000mb extra genomen om te kunnen internetten
Ik heb die bundel nu weer afgeschaft v.a. de volgende maand
Vandaar mijn vraag of ik de resterende mb's ka n opmaken of deze maand extra veel internetten om die 2000mb op te maken
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Eddy Seising,

Welkom op het Simyo Forum!

Goede vraag! Jij hebt momenteel inderdaad een 1000 + 1000 MB internetbundel. Vanaf 1 september heb je geen internetbundel meer. Elke maand heb je weer een schone lei 🙂 Dit betekent dat jij je MB's nooit kunt meenemen - ook niet als je de volgende maand wél een internetbundel hebt. Je minuten en MB's zijn slechts een maand geldig. Zodra de maand eindigt, worden alle tellers weer op nul gezet.

Zoals Raytje ook aangaf, kun je je bundels niet gebruiken in het buitenland. Daar betaal je slechts de roamingtarieven. Binnen Europa komt dit neer op € 0,06 per MB/minuut en € 0,02 per SMS. Als jij bijvoorbeeld 100 MB verbruikt, betaal je daar € 6,- voor. Je reguliere bundels blijven onaangeraakt, tot je weer in het binnenland bent.

Is dat zo wat duidelijker? Als je nog andere vragen hebt, hoor ik dat graag!

@ Raytje: Dankjewel voor je reactie!!

Groetjes,
Jihane

Reageer