.

Beantwoord

Wat als ik data over heb?

  • 13 June 2019
  • 3 reacties
  • 257 Bekeken

Als mijn bundel voorbij is, blijft dan de overgebleven data staan of ben ik het weer kwijt en moet ik het opnieuw kopen voor een nieuwe maand?
icon

Beste antwoord door Kevin 14 June 2019, 10:03

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Minuten/SMSjes/MBs bederven bij Simyo en zijn slechts te gebruiken tot 1 maand (bij sim only) of 30 dagen (bij prepaid bundels) later.

Dus na een maand moet je nieuwe kopen als je dan bijvoorbeeld data wilt gebruiken!
Reputatie 7
Badge +7
Het is nog erger. Bijgekochten bundels bij SimOnly zijn geldig tot het einde van de maand.
Kan dus zomaar slechts een paar dagen zijn.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi JJVenema,

Welkom op het Simyo forum!

Wanneer je internetbundel verloopt komt de overgebleven data inderdaad te vervallen. Ik zie dat je een prepaid aansluiting hebt. Deze is dus altijd 30 dagen geldig, ongeacht welke dag van de maand je deze aanschaft. Op Mijn Simyo kun je zien tot wanneer de bundel loopt. Je kunt er voor kiezen om deze bundel automatisch te verlengen iedere maand. Als je dit niet doet verloopt de bundel en kun je een nieuwe bundel aanschaffen wanneer je wilt. Let er in dat geval wel even op dat je het internet uitschakelt op het moment dat je geen bundel meer hebt.

Bij Sim Only loopt een internetbundel altijd van de eerste tot de laatste dag van de maand. Mocht je bundel op zijn dan kun je ervoor kiezen om een extra internetbundel aan te schaffen die tot het eind van de maand geldig is.

Dankjewel voor de hulp Wimj12 en Groentjuh!

Groetjes,

Kevin

Reageer