.

Beantwoord

Wanneer word de internetverbinding met de iPhone 11 opgelost?

  • 29 August 2022
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

Sinds een aantal weken is het 4G netwerk niet meer fatsoenlijk te gebruiken op mijn iPhone 11. Regelmatig verschijnt er een E bovenin en ook als 4g staat aangegeven valt er niet te internetten onderweg. Na al van alles te hebben geprobeerd (inclusief alle officiële stappen) lijkt alleen de vliegtuigmode kort aan- en uitzetten te werken. Omdat ik veel onderweg ben betekent dit, dat ik dit meerdere keren per dag moet doen om te kunnen internetten onderweg. De klacht is inmiddels gemeld bij Simyo maar de oplossing is er nog steeds niet. Ook op het KPN forum hebben zich inmiddels vele gedupeerden gemeld met allemaal hetzelfde probleem (allen met de iPhone 11).

Hoe gaat dit worden opgelost beste mensen van Simyo?

Want op deze manier werken is niet te doen.

Ik wil desnoods mijn iPhone 11 wel omruilen voor een 12 met bijbetaling. Maar bieden jullie deze service?

Graag jullie reactie.

icon

Beste antwoord door Amy 30 August 2022, 14:11

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Rayavdos,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend voor je is! KPN is samen met Apple aan het onderzoeken waar het probleem ligt. Op dit moment hebben we nog geen concrete oplossing voor dit probleem. Onze oprechte excuses hiervoor. 

Op dit moment heb ik jou vraag neergelegd bij de juiste afdeling en personen. Ik hoop hier zo snel mogelijk een terugkoppeling van te krijgen. Zodra ik meer weet zal ik dit uiteraard laten weten via dit topic!

Groetjes,
Amy

@Amy 

Ik heb inmiddels een reparatieverzoek ingevuld en naar jullie teruggestuurd op 24-10-2022.

Hier heb ik van jullie ook een bevestiging van ontvangen.

Omdat het daarna stil bleef heb ik contact gezocht via Whatsapp op 31-10 met de vraag wanneer ik mijn toestel kan opsturen. Hierop volgde geen bericht terug maar een email op 2-11 met opnieuw het verzoek om mijn iPhone 11 aan te melden voor reparatie. Ik heb jullie hierop weer geappt met de vraag wat ik nu moet doen. Want ik heb mijn toestel al aangemeld. Dus graag advies wat ik nu moet doen 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Rayavdos,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt! Als het goed is moet er tijdens het reparatie proces worden aangegeven hoe je jouw toestel kan opsturen. Zo niet, dan zou dit ook nog in de mail moeten staan die je van ons hebt ontvangen. Ik zou dit graag even willen navragen bij de afdeling die hierover gaat. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? 

Groetjes,
Amy

Reageer