.

Beantwoord

Wanneer gaan de bundels van je Sim-Only in?

  • 25 November 2015
  • 2 reacties
  • 124 Bekeken

Beste,
Ik ben gisteren van Prepaid overgegaan naar Sim Only. Ik heb een bestaande simkaart van Simyo en deze is al een aantal jaar als prepaid simkaart in gebruik.
Nu was mijn vraag wanneer mijn Sim Only abonnement in gaat? Mijn belminuten (100) zijn evenredig verkleind zodat ik deze kan opmaken tot 1 december en deze werken ook. Daarnaast heb ik 500 mb aan mijn Sim Only toegevoegd, alleen deze werken niet. Kan het zijn dat deze pas op 1 december in gaan? Deze worden namelijk wel nog voor november (voor een kleiner bedrag) toegevoegd aan de factuur van november.
Op het forum heb ik gelezen dat normaliter een Sim Only meteen in moet gaan, wanneer je over een bestaande simkaart van Simyo beschikt. Ik vind het niet erg om te wachten tot 1 december, ik heb er tenslotte lang zonder een Sim Only gedaan, maar ik wil er niet voor betalen wanneer ik er geen gebruik van kan maken.

Groetjes 🙂
icon

Beste antwoord door Angela 26 November 2015, 11:11

Bekijk originele reactie

2 reacties

Beste,

Nu was mijn vraag wanneer mijn Sim Only abonnement in gaat?

Beste Elinemarbaa.

Die gaat normaal gesproken in binnen 2 dagen. Leesvoer (misschien van de sint:))
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Elinemarbaa,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat leuk dat je hebt gekozen voor een Sim Only 🙂

Je hebt goed gezien dat jouw belbundel naar rato berekend is. Je hebt tot 1 december een deel gekregen van je belminuten en je betaalt hier ook maar een deel voor. Officieel zou dit ook moeten gebeuren met jouw databundel. In jouw geval heb je wel naar rato betaald, maar heb je de volledige 500MB gekregen. Ssstt, tegen niemand zeggen 😉

Je kunt gewoon gebruik maken van je databundel. Het is mogelijk dat je jouw telefoon even opnieuw moet instellen voor het gebruik van internet. Via onze toestelhulp kun je dit doen. Laat je weten of het gelukt is?

@Friesian, bedankt voor je uitleg en hulp :)

Groetjes,
Angela

Reageer