.

Beantwoord

Waarom zoveel buiten de bundel?

  • 27 May 2019
  • 1 reactie
  • 176 Bekeken

Hallo

Ik resent een blokkering van mijn mobiel meegemaakt nadat ik flink buiten mijn bundel heel gouw
Het is al vervelend dat de boel geblokkeerd word
Maar nog vervelender is de rekening van ruim 200 euro
Kan je ergens instellen dat dat al gebeurd met 50 euro of een waarschuwing dat er een blokkering aan komt als je zo door gaat

Want moest nu op zoek naar een gratis Wi-Fi punt om naar de mail te kunnen gaan
En dat gaat nog al lastig als je op het water zit

Een berichtje van dat je extra MB bundel op is zou ook fijn zijn

Voor de rest al jaren een tevreden klant en zal zeker nog blijven
Alleen zou dit graag zien veranderen

Mvg Mark
icon

Beste antwoord door Kevin 28 May 2019, 15:08

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Mark,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat zonde dat er zoveel kosten voor internet buiten je bundel zijn gemaakt! Ik kan me voorstellen dat het onhandig is dat er een blokkade op komt te staan wanneer je op het water zit.

Wij blokkeren een nummer wanneer de kosten €100 binnen een dag of €250 binnen een week zijn. Dit doen we om je beschermen tegen nóg hogere kosten. Dit kan met internetverbruik helaas erg snel gaan. De blokkade is er helaas niet eerder op te zetten. Maar we kunnen natuurlijk beter zoeken naar een oplossing waarbij je helemaal geen kosten buiten je bundel maakt. Zo kun je bijvoorbeeld in veel gevallen een datalimiet instellen in je toestel. Op deze pagina kun je nog een hoop tips vinden om binnen je bundel te blijven.

Je geeft ook aan dat je graag een berichtje zou willen ontvangen wanneer je bijgekochte MB's op zijn. Deze versturen we net als bij je normale bundel bij 80% en 100%. Zou je eens na willen kijken of je deze hebt ontvangen?

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent! 😃

Groetjes,

Kevin

Reageer