.

Beantwoord

Waarom wordt mijn internetbundel niet meer automatisch verlengd?

  • 26 February 2017
  • 25 reacties
  • 437 Bekeken

Geachte heer/mevrouw.

Op dit nummer wordt normaal elke maand automatisch de internetbundel verhoogd met 500Mb. Nu zie ik dat hij 13 Februari niet automatisch is vernieuwd en heb een rekening van ruim 60 euro. Wat is hier misgegaan. Het automatisch opwaarderen van de internetbundel stond ook uit. Heb het nu weer aangezet.

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Jihane 27 February 2017, 15:04

Bekijk originele reactie

25 reacties

Laat ik nu hetzelfde probleem hebben op 2 telefoons waarbij het automatisch opwaarderen van de internetbundel door een (systeem)fout bij Simyo is veroorzaakt, en dit is niet de 1e keer. Baal hiervan dat dit weer is gebeurd.
Het is ontdekt vanmorgen dat ik een berichtje van Simyo kreeg dat ik buiten mijn bundel aan het dure internetten was, mijn vrouw heeft helemaal geen berichtje gekregen.
Ik vond het ook al vreemd, het automatisch opwaarderen internet stond al een behoorlijke tijd aan en ik weet zeker dat ik het niet uitgezet hebt. Ik ben blij dat ik het opgemerkt had anders ging het nog veel harder.

😠
Ik had ook een automatische Internet bundel van 100mb per maand en die staat nu ook uit. Het is zo dat ik plotseling een hoog verbruik had doordat de WiFi niet bleek te werken, maar zou daardoor mijn automatische bundel uitgezet zijn? Vervelende is dat de bundel van 100mb niet meer te kiezen valt, alleen de duurdere bundel van 150mb. Ik zou gewoon terug willen naar de bundel die ik had.

Benieuwd naar jullie reactie.
Hoi,

Het probleem wordt door simyo opgelost.

🙂
Hoi,

Het probleem wordt door simyo opgelost.

:)


Dank je!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi RKlaasen,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik kan me goed voorstellen dat je baalt van wat er gebeurd is! 😞 Mijn excuses - er was inderdaad een fout met de Prepaid internetbundels die automatisch verlengd moesten worden. Het probleem is intussen opgelost - de bundels die actief zouden moeten zijn, zijn dat nu ook. Dat is mooi!

Ik zie dat jij hierdoor best veel kosten hebt gemaakt. Daarom zijn wij jou (eenmalig) tegemoetgekomen. We hebben € 35,82 bijgevuld voor je, en jij hebt tweemaal opgewaardeerd met telkens € 10,-. Hiermee zijn die kosten dus opgevangen.

Laat je het mij weten als je nog andere vragen hebt? 🙂

@ JovE, hoi! Welkom op het Forum! Wij hebben elkaar nog uitvoerig gesproken via Facebook 😉 Ook jouw bundel is weer actief, en de gemaakte kosten (€ 0,82) zijn netjes vergoed. Fijn!

@ Appelflap, hallo! 😃 Wat ontzettend onhandig dat je je reguliere bundel nu niet meer kunt selecteren. Ik ga dit meteen doorzetten naar de technische afdeling, zodat ze 'm voor jou kunnen terugzetten, goed? Dat komt in orde!

Groetjes,
Jihane
Fijn dat het allemaal zo snel is opgelost.


@ Appelflap, hallo! 😃 Wat ontzettend onhandig dat je je reguliere bundel nu niet meer kunt selecteren. Ik ga dit meteen doorzetten naar de technische afdeling, zodat ze 'm voor jou kunnen terugzetten, goed? Dat komt in orde!

Groetjes,
Jihane


Hallo Jihane, bedankt daarvoor! Het staat nu nog uit trouwens, zal morgen nog even kijken! Groetjes

@ Appelflap, hallo! 😃 Wat ontzettend onhandig dat je je reguliere bundel nu niet meer kunt selecteren. Ik ga dit meteen doorzetten naar de technische afdeling, zodat ze 'm voor jou kunnen terugzetten, goed? Dat komt in orde!

Groetjes,
Jihane


Hallo Jihane,

We zijn nu een dag verder, en ik kan nog geen internet gebruiken, dat is eigenlijk best onhandig. Wanneer wordt dit opgelost?

Groet!
Reputatie 5
Badge +9
@JoVe, Graag gedaan!

@Appelflap, Helaas is er nog geen antwoord van onze technische afdeling. Ze hebben het erg druk maar we verwachten elk moment antwoord. We houden je op de hoogte!

Groetjes,
Caspar
Ook bij mij is mijn bundel niet automatisch verlengd. Is het dan nog niet bij iedereen opgelost?
Badge +7
Hoi Pat_N,

Welkom op ons forum! :)

Oei, dat is niet zo mooi! Ik zie dat inmiddels je internetbundel ook weer automatisch is verlengd. Je internetbundel loopt nu tot en met 31 maart. Op 1-4-2017 wordt hij weer verlengd.

Bij jou heb ik een vergoeding aangevraagd voor € 0,73. Dit bedrag wordt binnen een week aan je beltegoed toegevoegd. Vind je dat een goede oplossing?

Groetjes,
Samantha
Bij mij is hetzelfde aan de hand. De bundel had op 4 februari automatisch verlengd moeten worden, was niet gebeurd. Ik heb hem nu net weer aangezet. Ik zou het mooi vinden als ik mijn internetkosten (gelukkig niet zo veel) minus de 5 euro die ik anders aan de bundel besteed zou hebben zou kunnen terugkrijgen.
Ook mijn bundel had vanochtend verlengd moeten worden, maar ook dat is niet gebeurd. En die bundel van €4,- kan ik niet zelf meer instellen :(

Ik ben ook wat teleurgesteld dat dit probleem blijkbaar al dagenlang bekend is maar niet gewoon voor iedereen opgelost is...
Reputatie 7
Badge +10
Hoi S_K en Urxae,

Nee, wat vervelend dat jullie hier ook problemen mee ondervinden 😞 Sorry daarvoor! S_K, ik begin even bij jou. Ik zie dat je nu weer een internetbundel hebt! Dat is fijn 🙂 Ik heb de internetkosten die jij hebt gemaakt omdat jij niet gebruik kon maken van je bundel meteen voor je vergoed. Je krijgt dus over een paar dagen € 6,45 terug als beltegoed!

Urxae, jij hebt je oude vertrouwde bundel weer terug 🙂 100 MB's, precies zoals je dat gewend bent. Ik zie dat je geen extra kosten hebt gemaakt hierdoor, dus ik kan je alleen digitaal heel lief aankijken en hopen dat je het ons kunt vergeven dat het deze ene keer fout ging.

Ik hoop dat iedereen nu weer gelukkig is :8 Maar mochten er nog vragen zijn, dan beantwoord ik die met alle liefde.

Groetjes,
Jihane
Hallo Jihane,

Super, bedankt voor het regelen, helemaal goed zo!
Jihane: Ja, ik heb uiteindelijk de klantenservice gebeld gisteren (ik had in eerste instantie in de haast voor ik naar het werk moest het nummer niet kunnen vinden). Die hebben het bijna helemaal opgelost: wel mis ik op Ă©Ă©n of andere manier nog €0,01 beltegoed. De dame aan de andere kant van de telefoon kon helaas niet vinden waar die ene cent afgeschreven werd (staat ook niet in de betaalgeschiedenis in de app :?) maar feit is dat ik eind vorige maand nog €12,- tegoed had en nu (met als enige mutatie een bundel van €4,-) nog maar €7,99 😞.

Enige kans dat dat nog op te lossen is, zodat mijn beltegoed weer mooi een veelvoud van mijn maandelijkse kosten is?
Badge
Hallo ook ik kan niet opwaarderen ook kan ik geen internet selecteren op mijn Simyo en ook ik heb een mail gehad dat ik buiten de bundel ben ik durf geen internet meer te gebruiken hoop dat het snel opgelost is groetjes Petra
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal!

Urxae, ik snap goed dat je graag die € 0,01 terug wilt. Ik zie dat je op 2 maart een betaling hebt gedaan van € 0,01 - daar zou het aan gerelateerd kunnen zijn. Maar weet je wat? Ik voeg de € 0,01 toe! Over enkele dagen heb jij dan weer € 8,- beltegoed.

Maydaypetra, jou wil ik eerst verwelkomen op het Simyo Forum 🙂 Goed je erbij te hebben. Ik heb jouw aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad dat jij voorheen altijd een internetbundel had. Vanwege een fout in het systeem ging het verlengen niet goed, en daarvoor bied ik bij dezen mijn excuses aan. Wil jij handmatig een bundel selecteren? Dat zou nu wel moeten lukken. Ondertussen vergoed ik de kosten die jij hierdoor hebt gemaakt (€ 1,05). Dat komt dus helemaal goed!

Mochten er nog andere vragen zijn, dan hoor ik dat graag!

Groetjes,
Jihane
Badge
Hoi jihane, ik kan nog steeds niet inloggen op mijn Simyo app krijg een foutmelding groetjes Petra
Reputatie 5
Badge +9
Hoi maydaypetra,

Wat vervelend dat je niet kan inloggen op de Mijn Simyo app. Kan je eens proberen om in te loggen op de web-based versie van Mijn Simyo? Kan je daar wel op inloggen? Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Badge
Het inloggen is inmiddels gelukt dankjewel voor uw reactie
Badge +7
Hoi maydaypetra,

Heel fijn dat het inmiddels is gelukt 🙂 Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat je dan weer een berichtje achter hier op het forum?

Groetjes,
Samantha
Hoi Pat_N,

Welkom op ons forum! :)

Oei, dat is niet zo mooi! Ik zie dat inmiddels je internetbundel ook weer automatisch is verlengd. Je internetbundel loopt nu tot en met 31 maart. Op 1-4-2017 wordt hij weer verlengd.

Bij jou heb ik een vergoeding aangevraagd voor € 0,73. Dit bedrag wordt binnen een week aan je beltegoed toegevoegd. Vind je dat een goede oplossing?

Groetjes,
Samantha


Dank je wel! Het is jammer dat mijn oude bundel van 4 euro niet meer te kiezen is, maar ik kan ook wel leven met 50 MB meer voor 1 euro extra.
Reputatie 5
Badge +9
Top dat je ook tevreden bent met de nieuwe bundel. Het is ook veel voordeliger: voor 25% extra kosten heb je 50% meer MB's :D

Als je verder nog vragen hebt horen we graag van je!

Groetjes,
Caspar

Reageer