.

Beantwoord

Waarom wordt mijn 3G verbinding telkens uitgeschakeld?

  • 20 August 2016
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Sinds vanmiddag heb ik geen internetverbinding als ik geen wifi verbinding meer heb. Ik heb ingelogd op Mijn Simyo en zag dat daar ineens 'internetten in Nederland' uitstaat. Als ik het aanzet en weer uitlog heb ik nog steeds geen verbinding. Als ik vervolgens weer inlog staat 'internetten in Nederland' weer uit. Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
icon

Beste antwoord door Caspar 22 August 2016, 12:08

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Janneke E,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je internet telkens weer werd uitgeschakeld. Ik heb gelijk je aansluiting gepakt en zie dat het nu een paar dagen goed staat. Klopt dat? Heb je er nu geen last meer van?

Ik weet niet waarom het telkens weer werd uitgeschakeld, maar als het blijft gebeuren dan schakel ik de technische jongens van Simyo in.

Groetjes,
Caspar
Hi Casper,

Bedankt voor je reactie! Als ik inlog zie ik het inderdaad ook aan staan. En nadat ik m'n telefoon opnieuw heb aangezet doet 3g het weer!

Heb dit een keer eerder gehad aantal weken geleden, maar toen deed het internet het weer toen ik het had aangezet. Heel vreemd.

Heb je enig idee waarom het steeds uitgaat zonder dat ik iets doe?

Groetjes Janneke
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Janneke,

Mooi dat hij het weer doet. Wanneer je het weer ervaart, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Hoe dat zo komt, dat weet ik helaas niet. Als het weer gebeurt, gaan we het tot de bodem uitzoeken!!

Groetjes,
Caspar

Reageer