.

Beantwoord

Waarom werkt mijn prepaid internetbundel niet?

  • 6 October 2021
  • 4 reacties
  • 56 Bekeken

mijn prepaid bundel internet werkt niet. Alles staat aan, iPhone uit gezet. Simkaart in andere iPhone uit geprobeerd werkt ook niet. Ik heb iets gelezen over resetten? Hoor graag terug.

icon

Beste antwoord door Veerle 8 October 2021, 13:49

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7

Goedemorgen @Ben61 

Heb je nog wel beltegoed? Dit is een vereiste. 

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Ben61 

Welkom op het Simyo forum! Wat vervelend dat je internetbundel het niet doet :(

Het klopt inderdaad wat @Ray zegt. Om een prepaid internetbundel te kunnen gebruiken, moet er beltegoed op de aansluiting staan. Zou je dit even kunnen checken? Als er niks op staat, dan mag je je beltegoed opwaarderen en vervolgens je toestel even opnieuw opstarten. 

Als dit niet het geval is, dan wil ik je vragen om mij even een privé bericht te sturen via deze chat. Hier kan ik je om wat persoonlijke gegevens vragen en dan kan ik even naar je aansluiting kijken, zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen voor je.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Veerle

Probleem is opgelost. Resetten op afstand en de iPhone 5 minuten uitschakelen. Heb nu internet hiep hoi.  

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Ben,

Fijn om te horen dat het is opgelost!

Mocht je onverhoopt toch nog ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden 😇

Groetjes,
Bas

Reageer