.

Beantwoord

Waarom werkt mijn internetbundel niet meer?

  • 1 July 2017
  • 4 reacties
  • 119 Bekeken

Ik heb een prepaid sim en ik heb een aantal dagen geleden een internetbundeltje gekocht van beltegoed. Nu werkt het bundeltje van de een op de andere dag ineens niet meer, terwijl mijn 30 dagen nog niet om zijn. Zou dit ermee te maken kunnen hebben dat mijn beltegoed op is (wat vreemd zou zijn aangezien ik nog wel veel MB's over heb)?
icon

Beste antwoord door Ray 1 July 2017, 11:25

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Kim,

ik gok ook al zou dat niet moeten zijn, dat omdat het nu de volgende maand is je bundel weg is. Net zoals het bij abonnementen normaal gaat. Echter zou dit met prpaidbundels volgensmij niet moeten zijn.
Hopelijk reageert een moderator

Groet Paul.
Reputatie 7
Badge +6
Doe weinig met prepaid, maar volgens mij moet je je beltegoed aanvullen.
Om bij prepaid te kunnen internetten moet er ook "gewoon" beltegoed zijn. Dat is namelijk de standaard voor al het uitgaande verkeer.

Dat is bijvoorbeeld ook de reden dat je bij een abonnement altijd een bel/sms bundel moeten hebben bij Simyo.

Op waarderen is dus aan te bevelen.

Edit: Je kunt ook internetten onder die internetbundel maar dan tegen een hoger tarief. Ook dan zul je beltegoed moeten hebben. Die gekochte bundel zorgt er alleen voor dat je een x aantal MB's kunt verbruiken tegen een bepaald bedrag. Ook daarom dien je ook gewoon beltegoed te hebben.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi KimElisa,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je geblokkeerd was terwijl je wel een internetbundel had. Zoals Ray al zei wordt je aansluiting geblokkeerd zodra je op € 0,- beltegoed staat. Ik zie dat je inmiddels weer hebt opgewaardeerd en dat alles weer werkt. Heb je hier nog vragen over?

@PaulH, Ron H en Ray bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer