.

Beantwoord

Waarom werkt mijn internet niet?

  • 15 August 2018
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

Na aanschaf van een bundel werkt het internet niet
icon

Beste antwoord door Els 16 August 2018, 10:35

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hoi techspecial,

Welkom op het Simyo Forum! Wat onhandig dat je internet net niet werkt nadat je een bundel hebt geactiveerd. 😞 Natuurlijk snap dat je hier graag snel gebruik van wilt maken.

Op je aansluiting zie ik dat de opties voor internet en internet in het buitenland al aan staan, heel goed! Voor de zekerheid reset ik je simkaart, zo weten we zeker dat deze goed aan het netwerk hangt. Kun je je telefoon ten minste tien minuten helemaal uitzetten?

Ook is het belangrijk om de instellingen in je telefoon na te lopen. Met deze stappen in onze Toestelhulp kun je jouw Fairfone 2 goed instellen voor internetgebruik.

Laat je het weten als het is gelukt?

Groetjes,
Els
Yep, nu werkt het wel. Na het resetten door jou en het invoeren van de juiste gegevens zoals je hebt aangegeven. En het allermoeilijkste: 10 minuten wachten. Kan ik weer internetten zonder de wifi hotspot op de telefoon van mijn vrouw. Mooi, grote dank.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi techspecial,

Haha ja 10 minuten wachten kan als een eeuwigheid voelen! Gelukkig heeft het geholpen en kan je lekker aan de slag met je internetbundel! 🙂 Namen Els heel graag gedaan.

Laat jet het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Thomas

Reageer