.

Beantwoord

Waarom werkt mijn internet niet?

  • 25 July 2016
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

Afgelopen zaterdag heb ik een internetbundel van 100 mb geactiveerd. Ik had nog €4,18 beltegoed, en door die bundel ging er €4 vanaf. Ik had dus nog €0.18 cent over, maar ik vond dat geen probleem omdat ik er nog een week mee moest doen. Nadat ik de bundel had geactiveerd, ben mijn mobiele gegevens gaan gebruiken. Maar blijkbaar gingen die 20 minuten later in, waardoor ik de €0.18 die ik nog had, heb verbruikt, en omdat ik nu geen beltegoed meer heb kan ik geen gebruik meer maken van mijn internetbundel, waar nog 95 mb van beschikbaar is.
icon

Beste antwoord door Angela 27 July 2016, 17:08

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Suze,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van je bundel op dit moment.

Ik kan je precies uitleggen wat er is gebeurd. Op Mijn Simyo kun jij jouw verbruik terugvinden. Hier zal je zien dat je eigenlijk de hele maand al af en toe gebruik maakte van het internet. Dit is van jouw beltegoed afgegaan. Op 23 juli heb je om 16:48 uur de bundel aangevraagd en is deze ook geactiveerd.

Het verbruik heeft hiervoor plaatsgevonden. Namelijk vanaf 16:31 uur. Dit wordt niet direct bijgewerkt op Mijn Simyo. Hier zit een verwerkingstijd aan. In werkelijkheid had je geen € 0,18 over na het activeren van je bundel, maar had je eigenlijk al niet meer genoeg om je bundel te activeren. Als je weer gebruik wilt maken van je simkaart, kun je jouw beltegoed opwaarderen. Zodra dit gedaan is, zullen wij je simkaart deblokkeren.

Laat je weten of het zo duidelijker is voor je?

Groetjes,
Angela
Hoi Angela,
Bedankt voor je reactie! Ik denk dat mijn internet niet snel genoeg was, want ik heb gelijk nadat ik de bundel heb geactiveerd gekeken of er €4 was afgeschreven, maar dit was niet het geval. Ik wist niet of dit hier moest komen te staan, maar ik heb er gebruik van gemaakt, dus dit zal het probleem geweest zijn.

Dankjewel, Suze
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Suze.,

Wat fijn dat je het probleem hebt gelokaliseerd! 🙂 Laat je 't weten als ik nog iets anders voor je kan betekenen?

Groetjes,
Jihane

Reageer