.

Beantwoord

Waarom werkt mijn internet in het buitenland niet?

  • 7 March 2017
  • 7 reacties
  • 124 Bekeken

Hallo, ik kan niet internetten in het buitenland. Alles staat aan, data roaming, internet buitenland op mijn Simyo, ook al eens uit en aan gezet, telefoon aan en uit gezet, maar het doet het niet. Wat kunnen jullie nog voor mij betekenen? Zou fijn zijn als het snel opgelost wordt, ben nu namelijk in het buitenland.
icon

Beste antwoord door Caspar 7 March 2017, 14:10

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey WWW gebruiker grappige naam,

effe een heel logisch ding maar vraag het toch even na. Je moet ook daadwerkelijk je internet aanzetten op je telefoon zodat er E/3g/4g boven in je taakbalk staat. Als je alles aan hebt staan en ook roaming en internet dan zou het moeten werken. Echter als het niet lukt moet een Simyo moderator je waarschijnlijk een reset geven op je netwerk. Waarna je 10 minuten je telefoon uit moet zetten en daaarna weer aanzetten.

Groet Paul.
Dank je voor je reactie, uiteraard staat dat ook gewoon allemaal aan. In Nederland doet alles het gewoon.
Probeer eens via handmatig netwerk selecteren of dat helpt.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi WWWGebruiker,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je internet in het buitenland niet werkt. Kan je wel bellen?

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat alles goed staat. Ik heb je internet instellingen gereset en daarmee worden alle instellingen opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe zelf even je toestel uit en aan om te kijken of het heeft geholpen.

Verder kan je handmatig andere netwerken proberen. Dit doe je via je instellingen en dan bij mobiele netwerken/aanbieder. Daar kan je handmatig zoeken naar andere netwerken. Probeer ze stuk voor stuk eens, en kijk of je dan wel kan internetten. Ik hoor graag van je!

@PaulH en Friesian, bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,
Caspar
Super, nu werkt het, heb alleen nog een reboot gedaan en toen was het opgelost.
Reputatie 5
Badge +6
Mooi dat het is opgelost, hopelijk heb je er niet veel last van gehad.
Gelukkig kun je nu weer vol internetten. Misschien nog veel plezier op vakantie.

Groet Paul!
Badge +7
Hoi WWWGebruiker,

Wat ontzettend fijn om te horen dat probleem is opgelost! Ik wens je nog veel internet plezier en natuurlijk een hele fijne vakantie :D

Groetjes,
Samantha

@PaulH, Heel erg bedankt voor je bijdrage, super lief!

Reageer