.

Beantwoord

Waarom krijgt ik valse meldingen over te weinig resterende databundel?

  • 28 October 2015
  • 2 reacties
  • 165 Bekeken

Badge
Vandaag 3 sms ontvangen van simyo. De eerste gaf aan dat er nog maar beperkte bundel over is, tweede gaf aan dat bundel op is(dit was 10 minuten later) en de derde gaf aan dat buiten bundel verbruikt is. Wanneer op simyo app kijk, is nog 766 MB van 1000 MB over van bundel. Wat is hier aan de hand?
icon

Beste antwoord door Ray 29 October 2015, 06:02

Bekijk originele reactie

2 reacties

Dat heeft er mee te maken dat de standen op de app met een lichte vertraging worden bijgewerkt. De SMSjes daar in tegen komen direct vanuit het netwerk van KPN en zijn leidend. Deze zijn tevens verplicht.

Het zijn dus geen valse meldingen.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Hanneke Smits-Heessels,

Is de uitleg van Raytje duidelijk voor je?
Om te voorkomen dat je veel kosten gaat krijgen, kun je natuurlijk je internetgebruik tot een minimum beperken. Je kunt ook op Mijn Simyo 500 MB extra kopen voor €5.

Reageer