.

Beantwoord

Waarom krijg ik mijn MB's niet aan de praat?

  • 28 March 2017
  • 67 reacties
  • 1245 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Goedemorgen,
Ik heb, hoe leuk, 1000 MB kado gekregen voor de maand maart.
Instellingen veranderd om het ook daardwerkelijk te kunnen gebruiken.
Ik was weekje in het buitenland (Europa) daar werkte het niet, ik denk misschien is dat niet geldig in buitenland. Wel buitenland aangezet.
Maar nu in Nederland lukt het ook niet om verbinding buiten de Wifi te krijgen. Ik wilde parkeer Ap gebruiken maar nee. Lukte niet.
De maand is nu bijna om en er is nauwelijks gebruik gemaakt door mij van jullie Leuke kado.
Vorig jaar ook al niet gelukt. Ik heb steeds geprobeerd om tel opnieuw uit en aan te zetten, om instellingen te activeren.
Wat doe ik fout, of jullie🤔 Jammer...
Gr. Yvonne
icon

Beste antwoord door Anonymous 28 March 2017, 09:58

Bekijk originele reactie

67 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Goedemorgen Samantha, Jihane, Friesian, Angela,

Met behulp van Simyo heb ik eindelijk de gratis 1000 MB gekregen.
Wat geweldig, Simyo heeft mij echt achter de schermen geholpen.

1000MB thanks voor jullie hulp.🆒

En Yvonne jij leest dit ook waarschijnlijk, bij jou deed hij het al.

Fijne dag iedereen,
groetjes,Frida;)
Ein-de-lijk-wat-leuk;), veel plezier durmee Frida, en ga dur niet overheen. Dus stel de limiet goed in.🆒
Badge +7
Hoi Frida,

Ik wou je net vertellen dat onze technische afdeling je 1000 MB heeft geactiveerd, maar zo te zien ben je daar al zelf achter gekomen 🙂 Heel fijn om te zien dat je hier zo blij mee bent. Graag gedaan en heel veel plezier ervan :D

Groetjes,
Samantha

@Friesian, heel erg bedankt voor je bijdrage en je goede tip 🙂
Badge
Verleden jaar(mei) ontvangen, 1000 Mb internet
dit jaar (nog) niet!

ach, een gegeven paard .....
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Pikkebaas,

Ik heb je ook een reactie in dit topic gegeven. Het is niet helemaal de bedoeling om je reactie op meerdere plaatsen te posten. Dit om verwarring te voorkomen en het overzichtelijk te houden :)

Om even op je vraag terug te komen; vorig jaar heb je jouw Simyaardag niet in mei gevierd maar veel later in het jaar. Ook dit jaar zal je rond dezelfde tijd 1000MB ontvangen! Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela
Badge
Ok,

Is het mij niet duidelijk of is het niet duidelijk :D
Ik doe 't voortaan maar één keer, goed?:P
Badge +7
Hoi Pikkebaas,

Ja super! 🙂 Het was niet bot bedoeld hoor, gewoon iets om de volgende keer rekening mee te houden. Zijn we nog vriendjes?

Groetjes,
Samantha
Badge
Mmmm, 't moet zakelijk blijven, toch?
Reputatie 7
Badge +10
Zeker, zakelijk met een tikkeltje gezelligheid 🙂 Dat moet kunnen toch!
Badge
:$:D
Ech wel
Badge +7
Gelukkig maar! 😃
Badge
;););)

Ja, nee, ik krijg het kado 1000 MB niet aan de praat. Ondanks dat ik het hele topic heb gelezen, en tips heb opgevolgd. Jammer dan, weer geen data, al 4 jaar misgelopen. Als het zo lastig is om iets kado te krijgen, hoef ik het niet. Groeten Jan.

Reputatie 7

@Jan Vries Hmm, wat bijzonder. Wat bedoel je nu met ik krijg mijn 1000 MB die je kado hebt ontvangen niet aan de praat?
Als je MB's kado's krijgt, worden deze automatisch toegevoegd aan je databundel voor de betreffende maand. Als je in je Mijn Simyo gaat kijken dan zou je daar dan ook een eenmalig met 1000 MB opgehogde databundel moeten zien staan.

Wil je het nog eens bekijken?

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Jan, 

Jammer dat je nog geen gebruik kunt maken van de gratis 1000MB! Maar daarvoor ben je hier gelukkig aan het goede adres. We gaan dit voor je oplossen! 😊

Volgens onze gegevens is de 1000MB al actief, maar je internetoptie staat nog uit op Mijn Simyo. Die moet je dus eerst even aanzetten! Je vindt die optie terug onder Instellingen 😇

Wat heb je precies voor toestel? Het kan namelijk zijn dat je nog wat instellingen in je toestel moet aanpassen voordat alles werkt zoals het hoort. Daarvoor kun je gebruikmaken van onze Toestelhulp!

Kun je me laten weten of het gelukt is? 

Groetjes, 
Bas

Ojaaa, het is gelukt. Ik ben geen echte kenner van alle androids, in dit geval een oude Acer. Samen met een maat van mij is het gelukt om de MB aan de praat te krijgen.. Zoals heel vaak was het een kwestie van instellingen, en (mijn) onbedrevenheid daarmee. Bedankt Bas en alle anderen.

Groeten Jan.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Jan,

 

Wat goed om te horen dat het is gelukt! Bedankt voor de terugkoppeling! En een beetje hulp vragen is prima toch? :grin:

Alvast een heel fijn weekend! 

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer