.

Beantwoord

Waarom krijg ik geen verbinding meer met mobiel internet?

  • 2 August 2014
  • 1 reactie
  • 232 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
L.S.

Afgelopen maand heb ik mijn abonnement bij jullie aangepast, ik heb mijn bundel voor het aantal belminuten uigebreid en een internetabonnement toegevoegd. Dit heb ik vanuit het buitenland gedaan, dus misschien dat ik daardoor een aantal sms'jes niet heb ontvangen betreffende het activeren van deze wijziging etc.
In ieder geval ben ik nu weer in NL en doet mijn internet het niet en ontving ik vandaag, 2 augusustus, dat mijn internetbundel stop is gezet per 31-07-2014?

Kunnen jullie mij hier meer duidelijkheid over geven en ervoor zorgen dat ik zo snel mogelijk wél weer gebruik kan maken van jullie services? In mijn profiel staat namelijk gewoon dat ik voor deze maand 500 MB internet heb.

Mvg.
icon

Beste antwoord door Kim 4 August 2014, 13:31

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi Faye,

Allereerst, de Internetbundel 200 is stopgezet per 31-7-2014, de Internetbundel 500 is ingegaan per 1-8-2014.

Daarnaast zie ik dat je vanochtend contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice, waarbij de internetoptie even een reset heeft gehad op je aansluiting en de internetinstellingen naar je zijn gemaild.

Ik ben erg benieuwd of dit voor een oplossing heeft gezorgd en je weer verbinding hebt met mobiel internet?

Ik hoor het graag van je!

Reageer