.

Beantwoord

Waarom krijg ik een sms dat mijn bundel bijna verbruikt is?

  • 18 May 2017
  • 9 reacties
  • 126 Bekeken

Ik kreeg vanochtend om 10.19 uur een sms van 1200 dat mijn internetbundel voor 80% verbruikt is. Mijn telefoon geeft echter aan dat ik pas 35 mb van de 200 verbruikt heb. Ook op mijn simyo geeft ie aan dat er pas 35 mb is verbruikt.
Gezien de vertraging bij mijn simyo, zou dat betekenen dat ik tussen 8.18 uur en 10.19 uur er heel wat mb's doorheen zou moeten hebben gejaagd, wat onmogelijk is want mijn telefoon lag op dat moment ongebruikt op mijn bureau.

Wat moet ik nu geloven?
icon

Beste antwoord door Asma 19 May 2017, 09:58

Bekijk originele reactie

9 reacties

Ik hoor trouwens net van mijn dochter dat ook zij sms-jes krijgt dat haar bundel op is. En ook op haar "mijn simyo" staat iets anders
Storing????
En vanochtend krijg ik een bericht dat mijn bundel op is, terwijl op "mijn simyo" , die inmiddels bijgewerkt is tot gisteravond nog steeds staat dat ik nog165 mb heb.

Dus zowel mijn dochter als ik krijgen sms berichten die gewoon niet kloppen.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Iefke,

Welkom op het Forum!

Ik vind het erg vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de ontvangen waarschuwingssms'jes!

Normaal gesproken zijn deze waarschuwingssms'jes leidend, omdat je verbruik op Mijn Simyo vertraagd wordt verwerkt. Helaas is dit nu niet het geval, deze sms'jes zijn namelijk per abuis gestuurd. Hiervoor onze excuses!

Maak je vooral geen zorgen, je kunt gerust door blijven internetten. Dit geldt ook voor de twee andere aansluitingen op je adresgegevens.

Je kunt ervan uitgaan dat de volgende waarschuwingssms (dat je 80% van je internetbundel hebt verbruikt) wel klopt. :$

Laat je het mij weten als je hier vragen over hebt?

Groetjes,
Asma
Bedankt Asma, ook voor het meteen controleren van de andere 2 aansluitingen.
Toppie!!
Reputatie 7
Badge +10
Hi Lefke,

Ik ben blij dat alles nu helder is! Namens Asma: graag gedaan. Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane
Beste moderator,

Vandaag kreeg ik alweer een sms van Simyo dat ik voor 80% mijn bundel heb verbruikt. Mijn telefoon geeft aan dat er pas 4 mb gebruikt is, hier klopt gewoon niks van.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Iefke,

Onze excuses dat je de waarschuwingssms'jes weer onterecht hebt ontvangen!

Gelukkig zijn wij er inmiddels achtergekomen waar dit door komt. Ik zal mijn collega van de technische afdeling vragen om dit voor jou op te lossen.

Ondertussen kun jij je verbruik het beste even via Mijn Simyo in de gaten houden.

Laat je het mij weten als je hier meer vragen over hebt?

Groetjes,
Asma
Bedankt Asma.

Misschien dat jullie datzelfde probleem dan ook voor mijn dochter kunnen oplossen (het telefoonnummer dat eindigt op 64).Ook zij heeft inmiddels weer de twee sms-berichtjes ontvangen.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Iefke,

Heel graag gedaan!

Ik zie dat je dochter inderdaad ook de waarschuwingssms onterecht heeft ontvangen. Onze excuses!

Ik heb het aan mijn collega van de technische afdeling doorgegeven, zodat wij dit kunnen oplossen.

Laat je het mij weten als je hier meer vragen over hebt? :$

Groetjes,
Asma

Reageer