Ik heb net een nieuwe telefoon en ik ging deze gister samen met mijn zwager actief maken. Dus we gingen al mijn gegevens overzetten op mijn nieuwe telefoon. Daarna ben ik naar huis gereden, ontzettend blij met mijn nieuwe telefoon op zak!
Echter kwam ik thuis met de sms dat mijn internet bundel voor deze maand op was. Dus toen heb ik snel mijn internet uitgezet en de WiFi codes ingevuld. Ik logde in op MijnSimyo en kreeg de schok van mijn leven: €140 euro buiten mijn bundel!!
Alle gegevens van mijn telefoon waren blijkbaar via dat razendsnelle 4G netwerk overgezet op mijn nieuwe telefoon in dat kwartier dat ik op de fiets naar huis zat! Ik heb er de hele nacht van wakker en ik ben er gewoon ziek van. Ik had er geen idee van dat het overzetten van data via internet liep, anders had ik dit natuurlijk helemaal anders aangepakt. Ik zit nu met een rekening, die ik eigenlijk niet kan betalen, omdat ik geen idee had dat dit op deze manier werkte.
Ik hoop in ieder geval dat iedereen hier iets van leert. Maar beste Simyo, bestaat er een mogelijkheid dat jullie mij hiermee kunnen helpen?
Ik hoor heel graag van jullie.
Vriendelijke groet, Jenny Halff
Beste antwoord door Caspar
Bekijk originele reactie